Instagram April

Instagram / Permalink / 0
Jag tänkte att vi, som vanligt förutom de senaste två-tre månaderna, skulle gå igenom lite saker som hänt! Fast inte i vältagna kamerabilder, utan i lite härliga, gryniga mobilbilder! Rättare sagt, instagram-bilderna.
 
 
1. Jag skaffade ny mobiltelefon och tog en annan väg hem från affären, hittade snygg väggkonst! 2. Vi läste både feministisk litteratur och litteratur för barn i bokcirkeln. 3. Jag fick nya skor!! 4. Hela Lund blommade i blått, jag tog fel på lektionstid och sen var tågen inställda. Så vi åkte buss till Malmö och åt glass i stället.
 
 
1. Malmö började blomma i rosa. 2. Eric någon kväll när han såg så himla fin ut. (<3) 3. Varm choklad en otroligt regnig dag när jag kom hem helt stelfrusen efter skolan. 4. Bokcirkelträff i Fridas nya lägenhet med ny medlem!
 
 
1. De första riktiga körsbärsblommen slog ut! 2. Vi åt gratisglass en lördag när mamma var här. 3. Vi åt FroYo på Emporia och jag vann presentkort med den här bilden! 4. Himlen var vacker utanför fönstret och det började bli vår på riktigt.
 
 
1. Hela vår gata var täckt i rosa blommor i några dagar. 2. Kajsa kom! Och vi åt Vapiano-lunch. 3. Och cyklade till A&A-butiken. 4. Sen åkte vi över bron till Köpenhamn en molnig lördag.
 
 
1. Jag och Eric gick på bio halv två en söndag. 2. Jag pluggade, åt dyr choklad och gav upp översättning från Tyska. 3. Läste bokcirkelbok (bra!! tipsar snart om den här mer ingående) och åt jordgubbar. 4. Förberedde en rabarberpaj jag ännu inte bakat.
 
Och lite sådär såg april ut i år! Egentligen var det två bilder till före det här, men de funkar inte att föra över av någon underlig anledning, så så får det bli! Vill ni följa mig på Instagram så hittar ni mig här.
 
Har ni någon speciell highlight från april? Berätta!
Till top