MM x 2

Monthly Makers / Permalink / 3
 
Det är den 10:e och Monthly Makers har ett nytt tema igen! Den här månaden är det Jessica som håller i trådarna, och hon har lagt upp sitt inlägg här.
 
Vi drar hela konceptet igen: 12 månader, 12 teman, 12 värdar. Varje månad den 10:e släpps ett nytt tema på någon av de 12 värdbloggarna, som sen pågår till den 25:e då värdbloggaren lägger upp ett inlägg med sitt bidrag. På det bidraget kommenterar man med en länk till sitt eget bidrag, antingen från en blogg eller sin instagram.
 
Alla länkar som delas på inlägget hamnar sen i ett samlingsinlägg hos värden, och även i vår gemensamma mapp på Pinterest. OBS! Vill man inte vara med på Pinterest kan man skriva det i kommentaren, så pinnar värden inte ens foto där.
 
Vi som håller i detta är SandraMikaelaAliciaJessica AndersdotterJessica KarlssonAgnesElsa MariaEmelieAnnicaAnna MaríaBeata och så jag då!

 
Här är några idéer jag letat upp på Pinterest! Alla länkar och källor finns i den här mappen på Pinterest. Överst hittar vi | Kristaller i ett lock | En tekopp med målad spådom | Inspirerande ord | Plantor av stenar som det säkert finns någon magisk planta att efterlikna med | Broderade insekter | Ett silvrigt drakägg | Broderade skogar | Ett HP-inspirerat citat | Tvål som ser ut som stenar | Någon form av triangel med orden abrakadabra.
 
 
Jag ser otroligt mycket fram emot det här temat, vi får se vad det blir av det i slutändan! Hänger ni på den här månaden? Vi ser fram emot alla bidrag i slutet av månaden!
#1 - - annelie:

tjusiga kristaller

Svar: Ja, verkligen! Kan hända att jag försöker mig på något liknande faktiskt!
Beatrice Hallberg

#2 - - Mikaela:

Åh men wow, tvålstenarna!!! SÅ FINA

Svar: Ja, men eller hur! Har ingen aning om hur man gör dem, för jag tittade inte, men så himla snygga är de i alla fall!
Beatrice Hallberg

#3 - - Lina:

Ohh, muggen med den målade spådomen... MÅSTE göra det!!

(Och om ni skulle förlora er 12:e medlem är jag lätt på! Vilken rolig idé, jag absolut älskar att pyssla.)

Svar: Ja, har också planerat att göra mig en egen!!
Och häng på oss i alla fall, det är fritt fram att hänga på även om man inte håller i det! :)
Beatrice Hallberg

Till top