30 saker som gör mig glad just nu

Listor / Permalink / 1
 
1. Stickade vantar
2. Tända ljus i höstmörkret
3. Polly Ahlgrens Bilar i lösvikt
4. Bullet Journaling - och allt det medför
5. Att pausa i Falkenberg en helg
6. Att tenta-perioden snart är över
7. Nyfunna vänner
8. Början till ett organiserat liv
9. God mat med höstiga smaker
10. Att nästa kurs verkar superrolig
11. Den perfekta hamburgaren
12. Att lyssna på podcasts och pyssla med något
13. Eric ♥︎
14. Känslan efter att ha städat
15. De träd där höstfärgerna är kvar
16. Snapchat med klasskompisar
17. Att gå promenader i parker (för att kompensera stadsluften)
18. Stickning på kvällen framför Netflix eller TV på datorn
19. Att hitta nya, mysiga bloggar
20. Min biljett till Håkan Hellström 5 juni
21. Kvällar med ostbricka
22. Tid att läsa böcker
23. Lindt Excellence med lime-smak
24. Tända ljus med höstiga dofter
25. Att hitta inspiration till saker online
26. Att gå barfota på dammsugna golv
27. Fikastunder på caféer och hemma
28. När jag klarar av att byta mellan ackord på gitarren
29. Att jag bor i en av Sveriges finaste städer
30. Att den här listan tar slut nu, för jag har svårt att komma på fler saker för tillfället!
 
Vad gör er glada just nu?
#1 - - Mikaela:

Att jag känner en enorm lust till att skapa som jag inte har känt på länge! Men så har jag såklart inte riktigt tiden till att skapa allt jag känner för just nu ;) Men ett nytt DIY-inlägg kommer minsann upp ikväll redan!

Svar: Superroligt ju! Huvudsaken är ju att man gör det för att det är kul, eller hur var det nu? ;)
Beatrice Hallberg

Till top