4x4 saker #3

Listor / Permalink / 2
 
Vi ändrade om lite i köket och satte kryddväxter, en fruktskål och de mer frekvent använda kokböckerna i fönstret. Tycker det blev rätt fint ändå!
 
fyra saker jag ska göra idag
betala en mobilräkning jag skjutit upp ett par dagar (ingen fara dock, den är inte sen)
fortsätta sticka på halsduken jag började på till Monthly Makers
äta frukost, because: frukost
städa av skrivborden här hemma
 
 
En av alla frukostar vid datorn den senaste veckan, när jag suttit med Ida från morgon till i alla fall lunch eller eftermiddag och skrivit på vårt Paper. Det kommer kännas konstigt att inte göra det nu på ett tag.
 
fyra helgplaner
skaffa fler saker till Erics julklappskalender
vila mig så mycket som möjligt innan nästa kursstart
öva gitarr och spela in veckans läxa
städa, städa, stäääädaaaa
 
 
Jag har ändrat om lite bland kategorierna här på bloggen! Några ströks, några las ihop och några flyttade kateogri där i sidan till höger. Nu känns det mer aktuellt, och de kategorier som är lite mindre är såna jag helt enkelt vill fortsätta fylla på!
 
fyra saker jag lyssnar på
Beyoncé - Love On Top
Ariana Grande - Focus
Zara Larsson - Bad Boys
Iggy Azalea & Charli XCX - Fancy
 
 
Sen tänkte jag dela med mig av den här bilden igen, för den gör mig så glad. Glad för att jag har såna bra vänner i skolan, glad för att jag orkade och vågade hänga med när de andra skulle ut och glad för att de inte tycker det är jobbigt att jag inte dricker alkohol. Glad, helt enkelt! (och lite extra glad på grund av mitt färgglada sugrör mitt i allt, hehe)
 
fyra saker jag önskar mig
några roliga och fina julklappar
en vit vinter kanske med lite snö även här i Skåne
att vårt Paper vi skickade in i onsdags blir godkänt
att den kommande kursen är lika rolig som den låter
 
Andra gånger jag gjort den här listan har det bland annat sett ut såhär och såhär.
 
Vill ni hitta fler koncept på roliga listor föreslår jag följande inlägg:
#1 - - ISA:

nu blir man ju lite nyfiken vad det är för papper du skickat in!? ;) hehe

Svar: Haha, Paper = uppsats med akademiskt språk typ... :) Den här gången handlade det om barndomspsykologins framväxt och utvecklingspsykologins fall, ungefär ;)
Beatrice Hallberg

#2 - - Sandra:

Så skönt att rensa lite på bloggen. Skulle också behöva göra en djupdykning i mitt arkiv för att rätta till alla länkar som är fel sen min flytt. Men jag vet inte riktigt när tiden skulle finnas till allt sånt ;)

Svar: Ja, verkligen! Även om det bara var en rätt liten grej så känns det mer som att jag har relevanta kategorier nu, eller i alla fall såna jag vill jobba på att få större! Men tiden alltså... när ska man någonsin få den? Haha. ;)
Beatrice Hallberg

Till top