Instagram vecka 45 + 46 + 47

Instagram / Permalink / 0
Och så var det dags för instagram-round up! Jag instagrammar mycket i perioder, där vissa veckor är det något varje dag och andra veckor är det.... well, kanske en bild på hela veckan. De här veckorna har väl varit lite både och, men nu tycker jag vi tittar i stället. Vill man följa mig på instagram så finns jag på @beahallberg!
 
 
November började med att se ut såhär. Alltså, bokstavligt talat täckt av dimma. Jag fortsatte med min mest likeade bild någonsin - på min bullet journal, och fortsatte veckan med torsdags-firandet av tenta som jag skrev om här. Veckan efter mådde jag dåligt en dag och stannade hemma, och passade på att sätta in lite bilder i ett album.
 
 
Sen planerade vi inför en liten middagsbjudning (så pretentiöst? vi ska ha hit två kompisar på 3-rätters) som sker på lördag, jag visade en snutt till ur min bullet journal, och fick hem en rejäl laddning washitejp jag beställt från Etsy! Sen avslutades det hela med söndagsmorgonen jag skrev om i inlägget igår.
 
Det kom även upp en till bullet journal-bild, och en liten film på snöfallet vi hade i lördags, men filmen gick inte att få in sådär i en bild ni vet. Och jag tänkte att ni slipper se bara bilder på min bullet journal om ni inte vill det, hehe.
 
Vad heter ni på instagram? Jag letar alltid efter nya personer att följa!
Till top