Left Overs Mars

Left Overs / Permalink / 3
Ett skepp kommer lastat med en av mina favoriter när man pratar blogginlägg - Left Overs! Jag älskar att sammanfatta de där bilderna som liksom inte visas upp annars, men som inte nödvändigtvis är sämre eller tråkigare, de passar bara inte in i ett eget inlägg. Det bästa är att det är just de där stunderna som jag fotograferat som jag själv nästan glömt bort.
Mars frambringade över 30 såna bilder, påsk och Karlsborg uteslutet, så nu tycker jag vi tar en titt på allt detta fantastiska som bringar så mycket glädje!
 
 
Jag startade månaden med att vara sjuk. Så jag började läsa om Harry Potter-böckerna, och åt Polly med Ahlgrens bilar.
 
 
När jag kände mig piggare började jag ta hand om gamla räkningar och sätta in dem i min pärm. Tog några timmar, och jag hann inte klart...
 
 
Sen handlade jag på en liten butik på Möllevångstorget, och bloggade om den.
 
 
En dag gjorde jag en rest-lunch på vad som fanns i kylen + tortillabröd. Till det dracks det påskmust ur vinglas!
 
 
Standard-frukosten ett tag: Coco Pops Crunchers med mjölk.
 
 
Vi spelade in film i en kurs och lekte med lego.
 
 
 
Sen firade jag och Emelie in våren med att dricka smoothie utomhus!
 
 
Dagen efter filmade vi mer, och Linnéa var såhär snygg!
 
 
Jag och Eric fick för oss att vi skulle juica oss igenom några dagar, och fyllde vår kyl med grönsaker och frukt.
 
 
 
Fyllde, alltså. Som i det fanns knappt plats för något mer alls...
 
 
Sen åt jag en sallad med kyckling, tomater, avokado och eh... vad mer som kan ha gömt sig i den här skålen.
 
 
Jag tog en selfie på en selfie.
 
 
Och sen hängde jag en eftermiddag i Helsingborg med Emelie!
 
 
Åkte hem till Falkenberg för att åka vidare till Karlsborg, och solnedgången ut genom mammas och pappas fönster var absolut magisk!

 
 
 
Ett gäng av oss i skolan åt på Surf Shack, och alltså?! Både maten och inredningen är ON POINT, så jäkla gott och fint! Kom tidigt för lunch dock, gärna så fort de öppnar klockan 11. Så. Värt.
 
 
 
Samma dag tog jag och Ellen vår första powerwalk, och solnedgången var rejält magisk nere i Västra Hamnen den kvällen också!
 
 
Jag fick en badbomb av Eric, Frozen från Lush.
 
 
Vi åkte hem och jag träffade Kajsa igen! Hon har flyttat till en egen lägenhet, och den är så fint inredd! Mys med alla kuddarna på golvet och det fina soffbordet hon byggt själv med IKEA-lådor!
 
 
Sen kom påskafton, och på kvällen åt vi hos Eric med deras familjevänner. Katten i solskenet och bubblet i de handblåsta, handmålade champagneglasen var för fint för att inte fastna på bild.
 
 
 
 
Sen var det dags att bada med badbomben! Det här var bland det sista jag gjorde innan vi åkte hem till Malmö igen, och så så värt det. Bästa jag vet tydligen!
 
 
Och slutligen: När jag såg en regnbåge och flyttade allt i köksfönstret för att kunna öppna det och fota. Men vet ni? Den fastnade bara på telefonen innan den hann försvinna, och därför fastnade växterna och kokböckerna på köksbordet på bild i stället. Älskar att vår porslinsblomma blivit så stor!
 
Och det var det jag inte visat i mars, minus påsken och Karlsborg, så mycket fint jag hann med den här månaden! Det är det här som är roligast, att se tillbaka på alla fina minnen man haft under månaden!
#1 - - Simone:

Polly <3 bästa godiset! Och tortillapizza är också himla najs.

Svar: Håller med till fullo! Man tröttnar aldrig på Polly, haha!
Beatrice Hallberg

#2 - - Wilda:

Porslinsblommor <3 Och att ta en selfie på en selfie! Grym grej!

Svar: Ja, men eller hur!?
Beatrice Hallberg

#3 - - Joré Dirgélaité:

så kul inlägg med lite plock å gott?? polly<3solnedgångar<33badbomber<333

Svar: Ja, dessa är mina bästa inlägg att skriva! och polly<3
Beatrice Hallberg

Till top