Min bästa julmusik (och en spellista)

Tips & Guider / Jul, Musik / Permalink / 1
Jag är i sån jäkla julstämning just nu! Jag lyssnar enbart på julmusik, äter skumtomtar och dricker massa julmust, jag planerar paket, fixar hemma och grejar hela tiden med julstämningen i bakhuvudet. Och just den där julstämningen tycker jag faktiskt sätts av just julmusiken. Därför har jag, med bidrag från alla julspellistor jag kunnat hitta, samlat ihop alla mina bästa jullåtar i en egen lista!
 
Den tänkte jag självklart dela med mig av nu, komplett med 58 låtar och tar hela 3 timmar och 2 minuter as we speak. Det läggs dock till en mängd låtar i veckan, så den lär bli längre ju närmre jul vi kommer! Här är den:
 
 
Vilka 3 låtar gillar ni allra mest för att komma i julstämning? Skriv här nere så ska jag lägga till de jag gillar mest i listan! Mvh en som älskar julmusik.
#1 - - Mikaela:

MYS! Ska lyssna nu när jag städar :D

Till top