Screenshots från min telefon

Tips & Guider / Inspiration / Permalink / 1
Jag har kommit på att jag sparar många saker i telefonen via creenshots, ofta från Instagram och Facebook eller från hemsidor och andra ställen på internet när jag surfar omkring. Sen kom jag på att jag någonstans för flera månader sen halkade in på ett blogginlägg där personen delade med sig av vad den screenshotat den senaste tiden. Nu slår jag ihop dessa fantastiska insikter (haha) till ett inlägg!
 
 
Den här roliga bussen som körde omkring någonstans i Köpenhamn. Och de här fantastiska makramé-skapelserna till för att hänga upp växter och krukor!!!
 
 
Lite Bullet Journal-inspiration och lite planerings-inspiration på dessa två fantastiska bilderna! Älskar båda dessa kontona, följer dem sen ett tag tillbaka och hittar så mycket fina uppslag!
 
 
Behind the scenes från Oh No Rachio, som är en av mina favorit-skapare från England. Dessutom har hon bästa dialekten när hon pratar <3
 
 
Finaste vasen jag sett, överväger fortfarande att köpa. Plus ett makalöst vackert fönster, med en av de största monsteror jag sett i kruka!
 
 
Vackra och lugna färger, mjuka kuddar och taggiga barr.
 
 
Häftig godisskål, och en sån. himla. fin. broderad. gran! Fastnade verkligen för den, blev förvånad utav hur lite som kan bli så fint!
 
 
Och sist men inte minst, magiska växter som Monstera Obliqua (nån som har en stickling att skänka!?), samt pins värdiga en crazy plant lady.
 
Och det är lite av det jag sparat ner till telefonen i November! Vad har ni inspirerats av och sparat ner i era telefoner den senaste månaden?
#1 - - Mikaela:

Jag har ju inte haft någon mobil haha. Eller okej jo, men en som bara går att ringa och smsa på men knappt det ens! MEN NU SÅ!

Till top