Länkkärlek!

Tips & Guider / Permalink / 2
Det är dags för lite länkkärlek igen. Det var ett tag sen nu, och det är ju faktiskt tråkigt. Det här är ett av de inläggen jag älskar mest att skriva nämligen, så nu är det dags att ta tag i det igen!
 
Den senaste tiden har bjudit på en del fina grejer och bra blogginlägg, och jag är övertygad om att jag i min praktik och sjukdom missat minst hälften. För den där lilla vakna tiden jag haft på sistone har inte gått till bloggläsning, utan mycket vila, filmtittande och pauser på andra sätt. Men nu tittar vi på det jag samlat ihop va!?
 
 
Ni har väl inte missat att Monthly Makers tema för februari är släppt!? Det är ännu ett bra tag kvar att hänga på! Läs mer om vad temat är och inspireras till skapande inne hos Sandra!
 
En kort intervju med Sofi Fahrman om stil, att pusha och lyfta varandra, och en hel del annat fint i samband med att hon blir ambassadör för Essie.
 
 
Wildas starka text om hur det varit att växa upp med en missbrukande förälder, komplett med ställen du kan vända dig till om du behöver prata. Läs det, bara... läs det.
 
En annan genial text är denna från Alicia, som handlar om att begära att andra tar upphovsrätten på allvar. En riktig ögonöppnare, och en viktig sak att tänka på som bloggare!
 
 
Fanny Staaf delar med sig av sin New York-guide! Kanske inte perfekt för mig som inte kommer ta mig dit på ett tag, men den är verkligen välskriven och stor, så den kan ju vara bra för någon annan! (Och så är det så himla många snygga bilder att man döööör av sug efter New York!)
 
Och så sist, men inte minst, ett DIY-tips! Jag fastnade direkt för Matildas gör-det-själv-inköpslista för kylskåpet när hon la upp den på instagram, och här är en tutorial på hur man gör en egen!
 
 
Och det var allt för denna gången! Har ni några tips från senaste tiden? Jag älskar att hitta roliga grejer, välskrivna texter, intressanta intervjuer och snygga DIYs, så tipsa mig!
#1 - - Emma -Merakibeauty.se:

åh nu var det längesen jag var inne på fanny staafs blogg :) måste kika in

#2 - - Wilda:

åh, tack för länk. och jag gillade också Matildas inköpslista. :)

Till top