Under konstruktion!

Blogg / Permalink / 1
Hej alla fina läsare! Jag ville kika in idag, men har inte riktigt haft tid. Mest skriver jag detta för att jag ville berätta att jag håller på att göra om här inne på bloggen! Jag har rensat upp rejält bland kategorierna, och det kan vara så att just nu är det kategorier i sidan som inte går att klicka på.
 
 
Jag har helt enkelt fokuserat på att samla ihop kategorier och minimera funktioner - så att det blir enklare att hitta för både er och för mig. Det blir fokus på det jag faktiskt bloggar om i stället för mängder med mindre kategorier som innehåller ett fåtal inlägg. Det är ju trots allt de större kategorierna som är de jag själv uppskattar mest att blogga om!
 
Men för tillfället är det alltså lite svårt att veta vad som går att klicka på och inte, så ha tålamod så berättar jag mer när allt är färdigt! Under tiden kommer det fortsätta komma upp nya inlägg här i mån av tid. Jag har ett schema för inläggen numera, men den här gången får det pausa lite till förmån för energikicken jag fick och som jag vill ta vara på.
 
Jag hoppas ni kommer trivas lika bra som jag, och att uppdateringarna känns lika rätt för er som de gör för mig! Så tills vidare: Ha det fint och berätta gärna lite om vad ni jobbar med just nu!
#1 - - Stina | Stinas tillvaro:

Jag fick samma ryck i dag faktiskt och stajlade om bloggen lite. Har lite jobb kvar men känns skönt med lite nystart såhär när semestern tar vid tycker jag :) Att rensa upp bland kategorierna har jag dock inte tagit tag i, har verkligen så dålig ordning där och vet knappt var jag ska börja...

Svar: Vilket sammanträffande! Kanske var det en sån dag helt enkelt? Jag har också lite jobb kvar, men kategorierna är så gott som färdiga nu! Det var enklare än jag trodde, när jag insåg att flera kategorier inte var sånt jag gillade att skriva om längre, och eftersom många såna innehöll väldigt få inlägg kunde jag flytta runt allt som jag ville ha det, så att jag har färre kategorier, men alla inlägg kvar! :)
Beatrice Hallberg

Till top