Årets mindre blogg 2016

Jag & Vi / Permalink / 2
Men hörni! Jag har gått och blivit nominerad! I något som heter Årets mindre blogg 2016, och där röstning pågår just nu.
 
Jag brukar normalt sett inte alls be folk göra sånt här, framförallt inte på bloggen, men nu känner jag att det är värt det. Så om ni vill rösta på mig, gå in på Days By Johanna's blogg, och klicka i nr.113, som är min blogg! Systemet är lite krångligt, så jag är högt upp trots högt nummer, ni kommer se när ni klickar er in.
 
 
 
Ett litet tips är också att man faktiskt kan rösta en gång om dagen, och röstning pågår till den 30 juni. Inget måste såklart, en röst är mer värd än ingen röst! Jag tävlar mot en hel bunt med andra duktiga bloggare, så jag tror inte jag har en chans att vinna. Men hoppas och håller tummarna för att i alla fall komma upp någonstans i topp 10!
 
 
Kram och tack på förhand, jag vet ju att jag har världens bästa bloggläsare! *blink blink*
#1 - - Mikaela:

Hjälp vad många nominerade!? Röstade iaf :*

Svar: Ja, visst är det!? Tack! :*
Beatrice Hallberg

#2 - - Charlotte Uleskog:

Sån befrielse när man rensar ut! Know the feeling, gick lös på mitt skrivbord häromdagen. Grattis till nomineringen!

Svar: Tack så mycket! Och visst är det, finns knappt något bättre än att rensa!
Beatrice Hallberg

Till top