+ & -

Listor / Permalink / 5
Jag är tillbaka! Eller ja, på tillbakavägen i alla fall. Faktum är att jag inte är helt frisk än, och att jag vissa dagar vaknar md feber och andra känner mig frisk som en nötkärna, underlig förkylning egentligen. Jag har bihåleinflammation så det skriker om det och ja, vet ni? Vi kör på med inlägget i stället, för där tänkte jag ju lista precis vad det är som är bra och dåligt just nu!
 
[ett styck födelsedagspresent från Eric! Mitt alldeles egna Jane Koenig-halsband!!!]
 
-
Bihåleinflammation, det är verkligen jobbigt!
Den här förkylningen som vägrar släppa, går in på fjärde veckan nu...
Att missa viktiga moment i skolan pga sjukdom
Trötthet och svårt att sova på nätterna
Osv, osv, osv i all oändlighet känns det som
 
+
Praktiken är klar! Ska bara bli godkänd också.
Det känns som att våren kanske, kanske snart kommer till Malmö ändå
Jag känner mig sugen på att börja blogga igen!
Det finns tusen saker jag vill upptäcka i Malmö och jag ska börja upptäcka dem på riktigt nu
VI HAR BOKAT EN RESA TILL LONDON I APRIL!!!
#1 - - Amanda:

Ååh, London <3

#2 - - Mikaela:

Vad härligt med London!!! Åh jag är också sugen på att åka dit igen! Fan jag är sugen på att åka överallt, haha, kommenterade precis på Annicas inlägg att jag också ville åka till Gotland :P Men det är nog för att jag typ inte rest någonstans på två eller tre år?! Förutom fältkurser men det räknas inte riktigt för det är ju inte direkt så man har så mycket tid för nöjesgrejer, på sin höjd en promenad typ :P

#3 - - ISA:

Hurra för plusen! gud så roligt med london, då har du något härligt att se fram emot <3

#4 - - Wilda:

Åh London! Så fantastiskt! Krya på dig fina du <3

#5 - - Jess:

Hurra för London! Vi ska ju dit i augusti och har börjat kolla lite på hotell och flyg nu, så kul!

Till top