Några saker jag ville tipsa om

Tips & Guider / Permalink / 2
Jag inser mer för varje dag hur tiden bara flyger förbi, i helgen ska jag till Karlsborg och hänga med Monthly Makers-gänget, idag har vi tenta där vi ska visa en film vi gjort, om ett par veckor är det påsk och snart har väl hela 2016 bara flugit förbi mig. Därför ville jag hinta lite extra om ett par saker som ni kanske har missat! För det har jag nästan gjort.
 
 
Har ni sökt någon skapar-vän inne hos Alicia än? Jag har totalt glömt bort att skriva själv nämligen! Tycker det är ett himla bra initiativ som en läsare bad om.
 
 
Och så är det ju nytt tema i Monthly Makers! Den här månaden är det Wilda som håller i spakarna för första gången, in och heja på henne lite extra!
 
Sen tycker jag det är värt att kika på Anna Marías serie med Gör Det Själv-tips, där hon länkar till fyra DIY's som inspirerar henne för stunden. Tycker det är ett genialt koncept faktiskt!

 
Sen är Itgirls igång igen hos Modette, och ni som hängt med här ett tag vet ju att jag var med och tävlade förra året. Faktum är att jag tänkte vara med i år igen! Inte för att jag tror att jag har en chans att vinna, men för att jag upptäckte att tävlandet förra året utmanade mina foto-tekniker och jag har fått tusenfallt mer beröm för mina stilleben efter det! Så om ni vill kika in där och hjälpa mig att klättra lite, då hittar ni min Itgirls-blogg här!
 
Ruth på HungryHeart (en av årets nya Monthly Makers-värdar!) delar med sig av saker hon tyckt om på sistone, och jag tycker det är fullt med fantastisk inspiration! Även Sandra har skapat ett inlägg med bra saker, där man fått skriva saker man vill tipsa om, det hittar ni här.
 
Och det var allt för denna gången! Jag känner att jag är riktigt pepp på bloggen igen, och det är så himla kul! Vi får se vart det leder, tills vidare tänker jag att det får bli vad det blir - och att allt är bra.
#1 - - Alicia:

Jaa, kom in och skriv en efterlysning ^^ Jag har länkat inlägget högst upp i högerspalten med hopp om att det ska kunna leva vidare och uppdateras under lång tid istället för att bara försvinna i arkivet - så det är aldrig för sent :) Och lycka till med Itgirls-bloggen!!!

#2 - - Ruth | HungryHeart.se:

Itgirlsbloggen din är ju sjukt snygg! <3
Roligt att höra att du hittat tillbaka till bloggpeppen igen också och tack för länken! Vi ses på lördag!!!

Till top