En lördagskväll med tjejerna

Malmö / Permalink / 1
För ett par veckor sen när vädret var bättre, så var vi ett gäng som var lediga en lördag, och då blev det årets första middag på uteservering! Vi bokade bord på TGI Friday's på Lilla Torg, och så fick vi ett bord med en väldigt varm värmelampa.
 
 
Linnéa var stunning som vanligt, fast hon suttit där ensam en stund och väntat på oss som kom med tåg och buss.
 
 
 
Annars så tvingar jag mest dessa att fota bilder där jag är med då och då, som här med Emelie! Så glad att det numera existerar fler bilder på mig, även om jag får tvinga folk att ta dem.
 
 
Vi beställde in mat, och jag tog en bacon cheese-burgare, som var helt okej. Inte min bästa, men inte heller min sämsta. Man kan dock få betydligt bättre i Malmö för mindre pengar, så kanske inte helt värt det. Men helt okej som sagt, de andras mat verkade en aning mer spännande dock!
 
 
Typ som detta, som Linnéa beställde in. Vet inte riktigt vad det var, men något med mozzarellasticks på hamburgare!
 
 
 
Sen kom Emilia en kort stund, och så satt vi bara och hängde och pratade i fler timmar över en flaska vin och hade allmänt trevligt. Sen följde vi Emelie till tåget, och tog varsin buss hem.
 
En helt makalöst trevlig kväll med några av mina absoluta favoriter i livet. Hoppas på fler, ännu finare kvällar på andra uteserveringar hela våren och sommaren!
#1 - - Joré Dirgélaité:

ser ju så underbart ut. men kvällar med kombinationen god mat + utomordentligt sällskap + uteserveringar åt folket!!

Svar: Ja, definitivt! Hoppas på många fler kvällar av den här sorten!
Beatrice Hallberg

Till top