Några vardagskvadrater

Instagram / Permalink / 2
Rätt ofta händer det att jag inte har med mig min kamera. Faktum är att med en ny ryggsäck som är en mindre storlek än jag tidigare varit van vid, så får den inte alltid plats bland alla saker som ska med till skolan, eller ut på stan. Då är det ju tur att jag har en telefon med en rätt hyfsad kamera!
 
Vill ni följa med mig i vardagen och se helt andra saker än de som kommer upp här, och som kommer upp mer i realtid än vad saker gör här på bloggen? Då hittar ni mig här, på @beahallberg!
 
 
Succulenter, en evig väntan på Malmö-bussar, lite sömnad, en vacker försommardag och billiga jordgubbar från torget!
 
 
En fin solnedgång, förlovningsringar, Harry Potter-läsning, Moriskan i försommarljus, och körsbärsblom ovanför parkhäng.
 
 
Mandala-ritande, färgglad avtorkningstrasa efter stänkmålning, en fika på ett fint Malmö-café, en solig selfie, och en riktigt bra kompis efter att ha hämtat nycklarna till hennes Malmö-lägga!
 
Och det är lite av det man kunnat se på min instagram på senaste tiden. Färgglatt, Malmö-pärlor och en hel del annat. Jag hade velat följa mig om jag var ni! Om man nu får säga så utan att skämmas, haha. Men som sagt, @beahallberg på instagram!
#1 - - josephine Asplund:

Hoppas du haft en fin helg & lycka till med bloggen! Kram<3

#2 - - ISA:

men veeeet du hur mysiga dina vardagar verkar eller? choklad + bok i sängen <3

Svar: Åh, haha, det här är ju bara ett utdrag! <3 Jag har så himla många tråkiga, jobbiga och o-bild-värdiga stunder så det finns inte också såklart!
Beatrice Hallberg

Till top