12 saker du kanske inte visste om mig

Jag & Vi, Listor / Permalink / 0
 
1. Jag är livrädd för spindlar, och så fort det känns som att det kryper på kroppen slår jag till hårt på den kroppsdelen bara ifall att.
2. Jag har så många intressen att jag inte riktigt vet vad jag ska lägga tid på ibland.
3. Jag är galet besatt av magasin, ju fler desto bättre, men har knappt plats för fler längre eftersom jag inte kan slänga dem innan jag läst minst 2-3 gånger, fler om det var dyrt.
4. När jag var liten tyckte jag synd om mackor om mamma gjort ett ansikte på dem, och kan fortfarande tycka det är lite jobbigt att äta upp sånt som ser ut att ha ett ansikte som tittar på en.
5. Jag har en ganska tydlig HSP-personlighet, och har svårt för plötsliga ljud, starka dofter och för mycket plötsligt ljus.
 
 
6. Jag har varit konfirmandfadder i flera år efter att jag själv konfirmerade mig..
7. .. och jag träffade Eric genom faddergruppen som vi båda var med i. 
8. Vi hängde också en hel del i kyrkans ungdomsgrupp, och de flesta jag umgicks med då kom därifrån.
9. Jag trodde ganska djupt när jag gick i kyrkan, men numera vet jag inte riktigt vad jag tror på och inte.
10. Jag älskar inredning och mode, men har aldrig känt att jag har haft råd eller möjlighet att leva ut de intressena rent praktiskt.
11. I vår lägenhet finns i skrivande stund 20 olika växter (alltså, i varsin kruka/vas) på våra 40 kvadratmeter.
12. Min absoluta favoritväxt är Förgätmigej, och mina favoritfåglar är skator.
 
Vad är något jag inte vet om dig?
Till top