4x4 saker #10

Listor / Permalink / 5
 
Hösten i Malmö bjöd på och bjuder fortfarande på så otroligt många vackra färger, som här på Malmö Konsthall, i slutet av September!
 
fyra saker jag ska göra i helgen
Vila upp mig rejält
Städa lägenheten noga
Ta igen saker jag försummat lite på senaste tiden
Öva repliker och göra klart rekvisita
 
 
Eller som allt fint i solen när vi var på långpromenad genom Malmö första oktober. En himla bra långpromenads-dag för övrigt med strålande sol och sådär lagom höstkallt!
 
fyra veckoplaner
Öva klart stora delar av skolföreställningen
Klippa ut och göra maskeradmasker
Dammsuga!!!!!
Hålla uppe samma nivå på bloggen som den senaste veckan
 
 
Jag planerade att skriva ihop ett helt inlägg med mina favoritmagasin, men blev inte riktigt nöjd med bilderna, så jag avvaktar lite. Men här är ett gäng av dem i alla fall!
 
fyra saker jag gillar just nu
Att jag börjar må psykiskt bättre igen
 
 
Och så såklart kanelbullens dag! Firade appropriately med att äta tre bullar och dricka en kopp te och en kopp varm choklad - väldigt värt.
 
fyra saker jag önskar mig
lite extra tid att lägga på kreativa saker som inte är måsten
att vädret är fint i Stockholm när jag ska dit
att vi klarar den här kursen utan större problem
att jag kan skaffa några nya växt-bebisar inom snar framtid <3
 
Gillar du det här upplägget lika mycket som jag gör? Då kan du kika på fler gånger jag använt det här:
#1 - - Linnéa:

Låter som att du har en fullspäckad vecka framför dig, glöm bara inte att vila upp dig i helgen ;)
Vad skönt att du känner att du mår bättre <3

#2 - - Sandra Leone:

Härlig lista. Ser fram emot inlägget med magasin massor!

Svar: Åh, så kul! Jobbar fortfarande på det, pga lite avbrott i livet, men ska se till att få det gjort!
Beatrice Hallberg

#3 - - jor%E9%20:

blev kär i första bilden. höst ur finaste vinkeln. <3

Svar: Tack fina du <3
Beatrice Hallberg

#4 - - sandra:

Alltså de här inläggen är verkligen små guldkorn!

Svar: Men TACK Sandra <3
Beatrice Hallberg

#5 - - lovisa:

så mysigt koncept! älskar malmöhösten! blev nyfiken på det där med att öva repliker och fixa rekvisita.. något med utbildningen eller har du en teaterkurs vid sidan om? :-))

Svar: Men tack fina du! Älskar också Malmöhösten, den är så behaglig så länge liksom! Och det där med repliker, det hör till utbildningen faktiskt! :) Vi hade som ett examinerande moment i förra kursen (den är slut nu) att sätta upp en sagobaserad föreställning för ett gäng förskolebarn! :)
Beatrice Hallberg

Till top