Lite länkkärlek

Tips & Guider / Permalink / 1
På sista tiden har jag varit dels dålig på att läsa bloggar, dels dålig på att blogga själv, och dels mest... lite nere faktiskt. Men när jag har stött på fina inlägg, eller bara har orkat läsa lite, så har jag självklart sparat ner sånt jag gillat!
 
Så i sann blogg-anda, här kommer ett gäng med länkar till inlägg och folk som jag gillat lite extra mycket på senaste tiden!
 
 
Julia delar med sig om ett höst-tips, nämligen att gå ut och leta löv!
Efter en titt i arkivet hos Louise hittade jag ett inlägg om akryl för nybörjare som var himla fint.
Sandra, som har en av mina favoritbloggar, skriver om att rensa ut bland sitt smink och vad hon behöll.
Ett bra tips på en kort men fin dokumentär hittar man hos Eric. Jag tittade tre gånger i rad!
Ett av mina favoritinlägg om minimalism, som jag ofta återkommer till, finns hos Jenny och stället frågan: är du en minimalist?
Tuvessonskan skrev ett så otroligt inspirerande inlägg om plåtmat - att laga all maten i princip på en och samma plåt!
 
 
Hos Wilda kan man hitta en av mina favoritkatergorier, nämligen hennes Stjärnögonblick. Hon skriver ner allt hon funnit lite extra fint under veckan och delar med sig av det.
Sandra Beijer skrev om vad hon har på pizzan, himla kul koncept ändå! Inte så konstigt dock, med tanke på att hon är koceptinläggs-drottningen <3
Klara visar hur fint det kan vara med något enkelt och skriver om en måndag i sitt liv.
Ett sånt där finstämt inlägg om hur det är ibland och vad som hände just då i livet hittade jag hos Flora.
Ännu ett finstämt inlägg kommer från Sandra (igen), som skriver om lugnet mitt i staden och en fin plats att vara på.
 
 
På veckorevyns hemsida skriver Irena Pozar ett viktigt inlägg om Slutshaming - och att kvinnor dör.
Ett lite otippat, men kul, inlägg på Urban Outfitters blogg är det här om hur man bäst pressar blommor för framtida användning!
Josefin Dahlberg skrev ett så bra inlägg om att resa och att komma hem igen som jag verkligen uppskattade och kände igen mig i.
Hos Alicia kan man läsa om att komma över jantelagen och att våga tro på sitt skapande som något värdefullt, som konst.
Och, sist men verkligen inte minst, Jessica fick skriva om sina fantastiska pixel-verk på Bored Panda!! Så himla häftigt, och otroligt välförtjänt!
 
Och det var lite saker jag uppskattat på senaste tiden, och med senaste tiden menar jag alltså ett par månader eller så. Har ni något fint/bra/viktigt/härligt ni vill tipsa mig om?
#1 - - Wilda:

Så många härliga tips! Jag gillar!

Till top