10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1

Vardagligt / Permalink / 2

 
 
10 saker jag tycker om:
Strumpbyxor.
Vårens och sommarens grillkvällar med vänner.
Fina pojkar.
Att jag snart tar studenten och allt vad det innebär.
Min kamera.
Att jag ska till Berlin om lite mer än en månad.
Skratta så mycket att man får ont i magen.
När man får spela roliga låtar på ensemblen.
Känslan av att få avsluta kurser i skolan.
Att läsa fantastiskt bra böcker.
 
9 saker jag tycker mindre om:
Död.
Icke vald ensamhet.
Alla hårdagar.
Ärtsoppa
Ångest.
Tjat.
Stereotyper.
Snö som aldrig smälter.
Barn närmre än på håll.
Långa naglar.
 
8 saker som jag tycker om att äta/dricka :
Te.
Hemgjorda hamburgare.
Ben & Jerry's-glass.
Varm choklad.
Ostbågar.
Glass.
Kyckling.
Pizza med fyra ostar.
 
 
 
 
 
6 saker jag vill göra i framtiden:
Flytta till en större stad.
Ha ett jobb jag är nöjd med och tycker är kul.
Tycka att foto är lika roligt som jag tycker nu.
Resa.
Skaffa en fin familj.
Bli klar med pluggandet.
 
7 saker jag är rädd för:
Att det ska bli ett nytt världskrig.
Att bli lämnad helt ensam.
Att någon jag tycker om ska dö.
Stora myror.
Att mitt hem ska börja brinna.
Att rasister ska få bestämma i Sverige.
Att dö tidigt innan jag fått uppleva mer lycka.
 
5 platser som jag tycker om att vara på:
Hemma. 
Vid havet.
London.
På mammas jobb.
På något av caféerna i stan.
 
 
 
 
 
 
4 ord som beskriver mig: 
Ambitiös.
Lat.
Petig.
Lättroad.
 
3 saker som jag ser fram emot: 
Studenten.
Sommarlovet.
Berlin!
 
2 bra låtar: 
Grade 8 med Ed Sheeran.
Valborg med Håkan.
 
1 bra film: 
Amelie från Montmartre, den är helt enkelt sådär lagom mysig och bra på samma gång!
#1 - - rebecca:

svar: men åh, vad snäll du är.

#2 - - Elin:

härliga listor!:)

Svar: Ja, jag tyckte de var bra för en gångs skull! :)
Beatrice Hallberg

Till top