Det där inte så lyckade

Vardagligt / Permalink / 0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såna där bilder som trots en av de bästa modellerna jag har, och trots bra väder och sådär, inte blev så lyckade. Miner, dålig fokus och lite för mycket hoppande omkring resulterar inte alltid i de mest fantastiska skapelserna. Även om vissa bilder hade kunnat bli riktigt bra om jag sett vad fokus låg ordentligt.
 
Om någon undrar minsta lilla över bristen på inlägg här, så blir det snart bättre. Vi övar inför vår slutproduktion dagligen trots påsklov, och är i skolan från förmiddagen till kvällen och tar bara pauser för att äta och vila lite mellan varven. Vi repar teater och låtar, skriver klart manus och funderar på var lampor ska riktas, var rekvisita ska stå och instrument få plats, allting måste klaffa om två veckor när premiären redan varit liksom.
 
Så om ni inte får några inlägg alls här inom de 2-3 närmsta dagarna så är det därför. Jag har några bilder jag vill visa snart, men jag får se när jag hinner sitta med datorn alls just nu.
Till top