Lite uppdatering

Vardagligt / Permalink / 2
 
 
 
 
 
 
Jag har alltså ingen plats på datorn och måste rensa, men tiden är knapp. Så här är två bilder från i höstas som ni får ta del av. Hur mitt rum såg ut då, delvis, och en fin åker på väg hem från Halmstad någon gång.
 
Imorgon är det nationella i svenska, och på det har jag massvis av skolarbete som måste göras, och det kommer antagligen gå ut en aning över bloggen, men jag ska försöka hinna med att uppdatera, rensa datorn, redigera lite nytt och sådär, jag tror det löser sig!
Annars promenerar jag mest med Eric på kvällarna, och imorgon ska vi se Ironman 3 i Göteborg. Nu ska jag ut och sen ska jag läsa igenom häftet till provet imorgon en gång till.
#1 - - Linda:

Vackert!

Svar: Åh, tack så mycket!
Beatrice Hallberg

#2 - - rebecca:

svar: åh, du är för snäll. tack.

Till top