Påsken

Vardagligt / Permalink / 1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ungefär såhär såg min påskafton ut till en början, släkten samlades på landet hos min farbror med familj, åt god mat, letade ägg med småkusinerna, åt god tårta och hade de mysigt helt enkelt.
Sen åkte vi hem och Eric kom hit och tittade på film med mig och sen satt vi och pratade till sent på natten innan han cyklade hem.
 
Igår var jag med Kajsa på Gekås (Ullared) och handlade sånt där man behöver då och då. För er som inte vet det, så bor jag alltså i Falkenberg, och Gekås ligger i Falkenbergs Kommun, alltså åker man dit med bussen då och då för att köpa saker för lite mindre pengar än i vanliga affären, typ tuggummi, deo, tandkräm och sånt där. Vi som bor i närheten föredrar liksom att köpa sånt där, men allt annat krimskrams på andra ställen. Och ja, köpcentret heter Gekås, Ullared är byn/samhället det ligger i.
#1 - - julia:

åh så fint!

Svar: Åh, tack!
Beatrice Hallberg

Till top