Måndagslista

Listor / Permalink / 3
Hur ser din skrivbordsbild ut?
Med bakgrundsbild från soluppgången i våras, och med massor av mappar och program överallt.
 
Din senaste photo booth-bild.
Vi diskuterar inte ens den här.
 
 
Nuvarande beroende:
Musik: Pop goes the world - Gossip
Tv-serie: Idol
Kläder: Stumpor. Tjocka, tunna, stickade, korta, höga, you name it. Strumpor!
Mat: Chicken Cottage-burgare.
 
Ett jobb du aldrig kan ha.
Jag skulle nog säga, förutom solklara saker som modell, att jag aldrig skulle klara att jobba med gamla. Jag har testat, och det fungerar när jag är där, men jag blir så ledsen för faktumet att de kan dö när som helst.
 
Något du inte gillar hos andra.
Respektlöshet. Att inte kunna respektera andras åsikter över huvud taget. Inte nödvändigtvis att säga emot, utan även att skratta åt andras åsikter och nedvärdera dem.
 
En dålig sida med dig själv.
Mitt enorma kontrollbehov. Det är lite tröttsamt ibland att nästan önska att folk ska läsa ens tankar för att man vet exakt hur man vill ha det, men att andra inte vet.
 
En maträtt du är sugen på just nu.
 
Jag är mest sugen på frukost. Kan inte göra så mycket heller, för vi har ingen mixer eller stavmixer eller micro eller ugn just nu. Är alltså sugen på typ scones eller smoothie eller rostbröd eller varm choklad. Frukost, helt enkelt.
 
Helgplaner.
Anna kommer och hälsar på redan på fredag när jag är ledig, och mer av helgen vet jag inte än, det är ju trots allt bara måndag. Men det lär bli en lugn helg, hoppas jag.
#1 - - Bohemhoe:

Gud så gott med scones!

Svar: Ja, önskar det gick att göra just nu!
Beatrice Hallberg

#2 - - maja:

sv: åh tack så jättejättemycket! och det är bara att typ öva, låter lamt men well well :)

Svar: Jo, jag vet, jag har hållit på i sådär en 13 år nu, haha, men det är just känslan i bilderna som är så jäkla svår!
Beatrice Hallberg

#3 - - Sandra Leone:

Åh vad sugen jag blev på frukost nu!

Svar: Ja, det är så himla gott! Och så svårt att göra utan de där sakerna man är van vid, typ micro och mixer...
Beatrice Hallberg

Till top