Lasse

Jag & Vi / Permalink / 0
 
Igår var vi på begravning/minnesstund. Jag hade inte riktigt förstått det förrän igår att han faktiskt var död, trots att det inte alls kom som en chock och hände för över en månad sen, men igår grät jag floder i en timmes tid. Min farbror med familj hade fått den här bilden och hade förstorat den ett par storlekar och den stod med ett par andra bilder på lådan som urnan stod på. (Till er som undrar, så är han inte min morfar eller farfar, utan farmors bror. Men han har stått oss nära hela livet, och det är såhär vi alla vill minnas honom.)

Som ni kanske förstår, så är jag inte jättesugen på att skriva här precis just nu. Jag önskar att jag kunde säga att det är mycket som händer, men det är precis tvärt om. Jag försöker förbereda mig inför vad jag hoppas är fortsättningen på min utbildning, och allting tar mycket på orken. Men snart är jag tillbaka återigen (antagligen inom några dagar, för det är alltid så när man ska ta "bloggpaus", det är då det är roligt igen), och då ska jag fortsätta dela med mig av mina bilder och mina dagar.
Till top