Kreativt Kaos

Hemma / Permalink / 6
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Många skulle säga att vår lägenhet just nu är rent kaos, men som det verkligen ser ut så är det nog mer en form av kreativt kaos faktiskt. Allting på golvet får helt enkelt inte plats någonstans än, och vi utnyttjar alla möjliga knäppa utrymmen som man normalt sett inte brukar behöva använda till prylar. Vi väntar på möjlighet att köpa en hylla och ett skrivbord, och det kommer bli så mycket lättare när det väl är på plats. Tills dess har vi det kreativa kaoset att njuta av. Eller?
#1 - - Matilda:

Men det ser fint ut!

Svar: Det här är bara utvalda delar iofs... Resten är mer kaos än kreativt, haha. Men ja, de här delarna ser okej ut! :)
Beatrice Hallberg

#2 - - L.:

Jag behöver din hjälp. Lista dina bästa klädsidor i mitt senaste inlägg. Tack på förhand!

Svar: Jag gör inte riktigt sånt här, tyvärr. Inte heller är jag särskilt hajj på det här med kläder, varken online eller irl.
Beatrice Hallberg

#3 - - frida:

lite kaos är alltid bra, jag får spatt när det är helt superstädat!!
jaa, jag är så pepp på berlin. ÄLSKAR berlin!

Svar: Kaos är bra, tills det går till överdrift, och trust me, I know, haha. Åh, älskade, fina, fantastiska Berlin. Ha en grym resa!
Beatrice Hallberg

#4 - - Yasmine:

bilden med ekorren var jättefin!

Svar: Den är otippat nog från IKEA också! :)
Beatrice Hallberg

#5 - - Sara:

sv; Haha, åh, där ser man! Jag har en tendens att slumpmässigt hamna på din blogg också emellanåt, det är trevligt! Och ja, fruktansvärt skönt med vårväder nu.

Svar: Haha, antar att det är så att Falkenberg som stad gör att Falkenbergare som bloggar hamnar på varandras bloggar lite då och då helt enkelt! :)
Beatrice Hallberg

#6 - - Frida:

Vad fint det är med sådär tunna galgar!

Svar: Ja, jag gillar det också! :)
Beatrice Hallberg

Till top