4x4 saker igen

Listor / Permalink / 12
 
Malmö är otroligt vackert just nu, när det är sol ute. Det här är i förra veckan när jag tog en promenad med kameran.
 
fyra saker jag gjort idag
vaknat av frukost på sängen
tagit en lång, varm dusch
läst några uppdaterade bloggar
grämt mig över det otroligt dåliga vädret
 
 
Med oss i bokcirkeln den här veckan fanns även tre små marsvin! Det tredje är svart, och påminner mig otroligt mycket om mitt eget marsvin, som jag fick när jag var 9. Helsvart och korthårigt, och supergosigt! Hade det inte varit för att det tar sån tid och för allergier så hade jag jättegärna skaffat ett par stycken igen!
 
fyra veckoplaner
ha en färdig idé till NaNo
läsa hälften av sidorna i Steglitsan
brodera färdigt det jag påbörjat
åka till Lund på infomöte och ev. blodprov
 
 
Världens bästa godis-kombo i form av sött, surt och chokladigt. Dock saknas Riesen här, men det får duga ändå.
 
fyra saker jag lyssnar på
Ariana Grande ft. Iggy Azalea - Problem
Zara Larsson - Rooftop
Sandra & Michelles Podcast
Amy Winehouse - Amy Amy Amy/Outro
 
 
Jag har äntligen börjat brodera igen! Och det är superroligt och jag är peppad på att se det färdiga resultatet sen.
 
fyra saker jag önskar mig
mer kreativitet
att jag kommer in på en kurs till våren
att jag kan åka till London snart igen
tusen bra veganska recept till nästa vecka
 
#1 - - Sandra:

Åh, vad roligt med broderi! Blir också sugen på att göra ännu en tavla faktiskt.

Svar: Ja, superkul! Lärde mig av farmor när jag var liten, men glömde en hel del och tog inte upp det ordentligt. Men det är ju jätteroligt! Och ja, kör på en tavla till! Ska se om jag själv hittar någon bra upphängning till mitt broderi.
Beatrice Hallberg

#2 - - Sara:

Så söta marsvin!

Svar: Ja, åh, de var underbara!
Beatrice Hallberg

#3 - - Dejan JUL:

Häftigt med broderi

Svar: Ja, och det är roligt också. :)
Beatrice Hallberg

#4 - - Linnea:

Oh kul grej, Det vill jag med göra.

Svar: Kör hårt! Jag har inte kommit på grundidén, bara utvecklat den lite. :)
Beatrice Hallberg

#5 - - Karin Lygnersjö:

Aw, marsvin <3

Svar: Ja, underbara!
Beatrice Hallberg

#6 - - Robex Lundgren:

finna bilder

Svar: Tack! :)
Beatrice Hallberg

#7 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Så söta marsvin :)

Svar: Ja, superfina! :)
Beatrice Hallberg

#8 - - Ariana Grande Sverige:

Nu blir man ju sugen på godis!

Svar: Hehe, jo, och det är ju tur att det är fredag idag då! :D
Beatrice Hallberg

#9 - - ∞NORA∞:

Älskar verkligen din blogg. <3

Svar: Åh, tack! Det här värmer så himla mycket <3
Beatrice Hallberg

#10 - - Louise - vitmossa:

Så söta marsvin!

Blev inte alls väldigt godissugen just nu och sitter typ 40 minuter ifrån närmsta affär, fml...

Svar: Ja, åh, de var supergulliga! Och åh, jobbigt.. men det finns ju alltid en morgondag, hehe. :)
Beatrice Hallberg

#11 - - Thea:

Kul att läsa!
Kolla gärna in min blogg med foton på bl.a åsnor, paris och kaniner :)
//Thea

Svar: Tack, kul att du gillar det! :)
Beatrice Hallberg

#12 - - Olini.blogg.se:

Fina bilder!

Svar: Tack! :)
Beatrice Hallberg

Till top