4x4 saker

Listor / Permalink / 4
 
En supergod frukost i mitten av Augusti. Körsbär, äpple, vaniljyoghurt & eko-apelsinjuice.
 
fyra saker jag gjort idag
vaknat
gått på toa
gjort frukost
börjat lyssna om gamla podcasts
 
 
En annan dag gjorde jag och Eric chokladbollar. Mycket goda! Efter enklaste receptet i en 40 år gammal version av 7 sorters kakor, där receptet helt sjukt nog heter "negerbollar". Väldigt inte okej. Till dessa dracks det hemgjord jordgubbssaft.
 
fyra veckoplaner
skriva cv
gå på frukostmöte
åka hem till Falkenberg
fira småkusinerna
 
 
Ett annat frukost-tips! Blanda vaniljyoghurt och kanel, ha i äppelbitar, klart! Smakar nästan precis som den där yoghurten som Yoggi hade runt jul förr? Älskade den, och det här är typ en nyttigare version!
 
fyra saker jag lyssnar på
Podcasts
Simon&Garfunkel
I see fire - Ed Sheeran
Amy Winehouse
 
 
Och den sista bilden är från när jag åkte hem till Malmö efter att ha varit i Falkenberg ensam. Pappa följde mig till stationen och jag tog den här bilden. Typ den enda jag tog på hela vistelsen i Falkenberg.
 
fyra saker jag önskar mig
ett jobb
lite mer ork
att mina växter överlever skadesjursbekämpningen jag håller på med
mer mat-inspiration
 
Sådär, två inlägg i ett! Både lite bilder som aldrig blev av att jag visade, och en liten lista. Om ni vill se fler såna här listor, så har jag gjort tre innan. De hittar ni här, här och här. Nu ska jag äta upp min frukost och titta på en film!
#1 - - Michaela:

Läste din kommentar på Hannahs blogg! Hej!! hihi
Ja världen känns rätt så liten alltså (fast som typ vidgats tack vare internet)! Vilken mysig blogg du har!
Kram!

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Mums!

Svar: Ja, supergott!
Beatrice Hallberg

#3 - - Hedvig:

åhh älskar chokladbollarna! SÅ GOTT

Svar: Ja, eller hur! Supergoda!!
Beatrice Hallberg

#4 - - AgnesBlixa:

Åhh vilka fina foton och roligt med 4 saker grejen. Skickar massa pepp energi till dig och lycka till med framtida jobb! Kram!

Svar: Åh, men tack! Och tack igen, hoppas också! Kram!
Beatrice Hallberg

Till top