Hemma

Falkenberg / Permalink / 1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Spenderar Septembers sista dagar i Falkenberg och försöker ta tag i livet ungefär. Har ringt jobbiga samtal, är i stunden ni läser det här på Gekås för storhandling till lägenheten och ska hinna med att träffa kompisar under resterande två dagar. Tänker mig också en skön promenad på stranden med kameran, och kanske lite nya perspektiv på saker och ting. Har saknat småstadsluften en hel del, även om jag inte älskar den här staden nämnbart annars.
 
På onsdag är det oktober, och tills dess har jag tänkt att faktiskt ta tag i saker. Jag ska skriva mig i Malmö, fixa ommöbleringen av lägenheten och dessutom hoppas jag på att kanske, kanske få ett jobb under oktober månad. Dessutom ska jag hinna med att träffa nya vänner, gamla vänner och fundera ut vad min älskade sambo önskar sig i 20 års-present.
 
Så tills jag återkommer om ett par dagar - ha det så bra och ta hand om er!
#1 - - Sandra:

Helt fantastiskt vackra bilder du har tagit, Beatrice. Håller tummarna för att allt går vägen och att du får ett jobb!

Svar: Åh, men tack så mycket, vad glad jag blir! Jag hoppas också, framförallt på att det löser sig.
Beatrice Hallberg

Till top