Monthly Makers April: Tändstickor

Monthly Makers / Permalink / 5
 
Okej, så det här temat. Jag hade tusen idéer, eller nej, jag hade en. Jag testade den, och det blev inte alls som jag tänkt mig, någonstans. Jag hade tänkt göra någon sorts superpastelligt halsband med målade tändstickor, a lá modell jag hittade på Pinterest. Sen blev det att jag målade på tändsticksasken och tänkte att jag kunde ju i alla fall måla någonting med färgen jag blandat till? Bevis på misslyckande här:
 
 
Så istället, i ren panik igår kväll (ja, igår kväll, framförhållning är min starkaste sida ni vet!), så satte jag mig och bara limmade lite på några askar Eric gick och köpte på ICA medan jag skalade potatis.
 
 
 
 
 
 
 
 
Så det blev snarare askar än tändstickor den här gången. Men det får vara så ibland! Ibland har man helt enkelt varken idéer, tid eller ork att göra något avancerat, och då får man låta bli det om man vill. I sommar hoppas jag att mina tolkningar kommer vara bättre, när jag får mer tid och förhoppningsvis också mer ork.
 
I morgon kommer det upp ett inlägg hos Elsa, där ni kan kommentera länkar med era egna alster på månadens tema! Under tiden kan ni använda #MonthlyMakers på Instagram, eller kika runt på vår Facebooksida här.
 
Vi som håller i detta fantastiska projekt är SandraMikaelaAliciaJessica AndersdotterJessica KarlssonAgnesElsa MariaEmelieAnnicaAnna MaríaBeata och så jag då!
 
#1 - - Anna Månsson:

Snygga! Lätt att göra askarna snygga ju :)

Svar: Tack! Ja, men lite tråkigt också, att det liksom inte blev något roligare :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Matilda:

I feel ya på det där med tid och ork! Men jag tycker dina askar blev himla tjusiga. Det enkla är inte att underskatta! :D

Svar: Heh, ja, men det får vara så ibland bara! Och tack så jättemycket, det var precis vad jag behövde höra! :D
Beatrice Hallberg

#3 - - Form&Känsla:

Snygga askar att låta ligga framme som en inredningsdetalj!

Svar: Tack, vad kul att du tycker det! :)
Beatrice Hallberg

#4 - - Vajb:

Snygga mönster!

Svar: Kul att du gillar dem! Önskar att jag kunde säga något i stil med "Tack, jag har gjort dem själv!", men nu får jag helt enkelt erkänna att alla papper är köpta, haha. :)
Beatrice Hallberg

#5 - - Nicolina:

Superfiiiint verkligen!!

Svar: Tack så jättemycket!! Är så opepp på dem, men de är kanske rätt nice ändå!
Beatrice Hallberg

Till top