En liten förändring runt sängen

Hemma / Permalink / 4
 
 
 
 
Igår ändrade jag återigen om lite här hemma, jag vet inte om jag ens visat hur det såg ut innan. Men nu får ni i alla fall se lite bilder! Jag flyttade sängbordet och ställde det mitt i rummet (där det fortfarande står kvar... eh), och ställde i stället dit vårt lilla soffbord, och helt plötsligt ser det mer hemtrevligt ut! Dessutom spikade jag fast en krok och hängde upp en tavla precis ovanför, så nu känns det mycket roligare att titta ditåt.
 
Och ja, vi har fler sladdar, hehe. Fullt av dem, faktiskt. Nu sitter det även en lampa på bordet, och den stora grenkontakten som här på bild är gömd bakom sängen, ligger återigen bakom benen på bordet. Komplett med mobilladdare och andra livsviktiga sladdar!
 
Är det här något ni vill se mer av? Inredning och sånt, alltså? Tänker att det kunde varit kul själv!
#1 - - Mikaela:

Så fint bord!!! Var kommer det ifrån? Funderar på att måla om en pall vi har hemma precis sådär, vit och så träben!

Svar: Åh, ja! Det är från Søstrene Grene faktiskt, och det kostade mig 37 kr för jag hade ett vunnet presentkort på 200 kr, hehe. Värt köp! Tyvärr finns de bara i Malmö och utomlands, för det är en dansk kedja :/ Men måla pall vettja! Så himla fint med lite trä + vitt!
Beatrice Hallberg

#2 - - Agnes Olofsson:

Jätte fin blogg!

Svar: Tack så mycket! :)
Beatrice Hallberg

#3 - - Sandra Lundin:

Men vilket uttag och vilka sladdar snackar du om? Ser inte en enda :P Tycker förresten också att pallen/bordet är SÅ fint. Vill också ha!
Dessutom vorde det verklikgen kul att få se mer bilder från ert hem, älskar när man får kika in hos andra såhär över nätet :)

Svar: Haha, det är just det, normalt sett är det en enda röra där bakom, men nu är allt gömt bakom sängen ;) Man ser nog en liten sladd sticka ut på någon bild om man tittar noga? Hehe.Och ja! Jag ska visa :) Inom en kort tidsperiod, när vi eh.... Har städat lite, haha. Det ser alltid så rörigt ut, och det hjälper inte att vi bott här i ett och ett halvt år, för jag möblerar om titt som tätt, och det känns liksom inte bra än, men det kommer komma bilder!! Tycker också det är himla kul :)
Beatrice Hallberg

#4 - - Silver:

har alltid velat ha en säng i ett hörn utan ben. även fast den borde bli för hård. säg att den inte blir för hård.

Svar: Ja, det är så galet mysigt! Och nej, den blir inte alls hård! Man får köpa en rejäl madrass, och sen en bäddmadrass, men jag tror hela vår säng kostade kanske 2000 kr eller så. Men då är den 140 bred, så tar man en smalare är det ju billigare, heh.
Beatrice Hallberg

Till top