En sån där Mood Board

Jag & Vi / Permalink / 2
 
Och så blev det ytterligare en sån där Mood Board som jag tjatat om de senaste veckorna. Denna skapades medan Eric sov, och några idioter skrek och åkte skateboard utanför, vilken lät otippat högt faktiskt. Ytterst irriterande när man ska försöka sova. Sen smällde de smällare och såna där smatterband och skrek lite till.
 
För övrigt svär jag på att jag kommer bli en bitter liten tant innan jag fyllt 25, men jag är okej med det. Det känns okej.
#1 - - Mikaela:

Jag fyller snart 26 och känner mig lite som en tant ibland, eller ganska ofta, det är bara trevligt! ;)

Svar: Ja, men eller hur! ;) Tant är ju något positivt, i alla fall enligt mig! :D
Beatrice Hallberg

#2 - - ISA:

haha man får ALLTID vara bitter på jobbiga ungar.

Svar: Ja, haha, fast tror inte de var så små... Hehe, snarare äldre än mig, de lät inte direkt som målbrotts-pojkar eller så.... Galet oavsett, de kom dessutom tillbaka inatt!?
Beatrice Hallberg

Till top