Januari-Instagram

Instagram / Permalink / 1
 
1. Januari började med en fika på Stålboms med Emma och Eric. 2 & 3. Och fortsatte med att jag planerade mat efter mina nya kokböcker! 4. Samt skar geometriska figurer i papper (och dåligt ljus).
 
 
1. Köpte hem en massa grejer från TGR och Søstrene Grene. 2. Satt på skrivbordsstolar på IKEA för att välja ut en. 3. Kajsa var på besök och vi hängde i Lund! 4. Målade naglarna inför skolstarten. Silver och glitter all the way!
 
 
1. Åkte hem efter första skoldagen, nöjd och lycklig över Monstera-köpet. 2. Det började snöa i Malmö! Tog kort i vår gång till gården. 3. Bokcirklarna var hemma hos mig för första gången! 4. Gav en liten sneak på mitt bidrag till Monthly Makers.
 
 
1. Fick inte nog av Monsteran (har fortfarande inte fått nog!). 2. Spenderade en hel förmiddag med att tvätta om och om igen i samma maskin. 3. Köpte hem tidning och choklad för att fira att jag fått pengar (och för att lindra mensvärken). 4. Vi blev bjudna på fab restaurang av Erics föräldrar innan de körde oss till IKEA och fraktade hem våra stolar!
 
 
1. Vi köpte hem tulpaner och de såg fina ut i vad som typ var Januaris första sol. 2. Åkte till Eslöv och var barnvakt (och blev sjuk). 3. Åt fredagsgodis och fick så himla ont i magen. 4. Avslutade Januari med att hänga med bokcirklarna, äta pizza och spela spel!
 
Och det var Januari enligt Instagram det. Nu får vi se vad resten av Februari har att bjuda på!
#1 - - Joré:

Så fina bilder, godisarna <<333333

Svar: Åh, men tack!!
Beatrice Hallberg

Till top