Nio från min Bucket List

Jag & Vi / Permalink / 5
Jag har funderat och funderat nu ett tag, på om jag vågar dela med mig av det här. Men efter flera inlägg från fina Lovisa där hon delar med sig av sin Bucket List inlägg för inlägg, så tror jag att jag äntligen ska våga. Ni får den inte i ordning, men ni får det jag vågar dela med mig av, så nu kör vi!
 
 
1. Skriva klart alla sidorna i recept-boken.
2. Ha en komplett kryddtäppa.
3. Ta den perfekta bilden på fyrverkerier.
4. Meta i en sjö.
 
 
5. Läsa om Harry Potter-böckerna på en vecka.
6. Lära mig sticka moss-stickning.
7. Köpa färska donuts utomlands.
8. Sy en egen klänning.
9. Lära mig åka rakt fram på en skateboard.
 
#1 - - Sandra Lundin:

Låter som helt underbara punkter ju :)

Svar: Tack Sandra :) Jag hoppas kunna göra detta också!
Beatrice Hallberg

#2 - - Elin:

Okej. Är kär i din blogg. Ärligt, himla fina bilder. Du kanske vill kolla in min med och bli kär? Annars så har du i all fall fått en ny läsare.

Svar: Vet inte om du är medveten om det, men du kommenterade exakt samma sak här för ett par dagar sen. Jag förstår att många går på det här, för det är inte ofta men får en så fin kommentar, men det är inte lika kul att se den kopierad i andras kommentarsfält och inte heller att få den flera gånger samma vecka. Och tyvärr, men nästa gång jag får en likadan, så kommer jag lista den som spam.
Beatrice Hallberg

#3 - - Madde Schwedaan:

Fyrverkerier är fan svinsvåra att fotografera. Jag blir lika irriterad varje gång jag försöker haha. Men du kommer fixa det ;) Lova att dela med dig av bilden sen!

Svar: Ja, det är så himla krångligt! Hade tänkt fixa på nyår nu, men så trodde vi inte att det fyrverkeriet skulle hållas, och där stod vi snopna på balkongen och såg att det visst var, men då var vi inte på plats! Sorgligt, haha. Men det är klart jag delar med mig om jag lyckas! :)
Beatrice Hallberg

#4 - - Ana Kroatien:

Jätterolig lista! Lycka till!!

Svar: Tack och tack!! :)
Beatrice Hallberg

#5 - - Jennie:

Läsa ALLA Harry Potter böckerna på en vecka? Det är snabbläsning :)

Svar: Har klarat det på ca 9 dagar innan, så det ska nog gå ;) Men så har jag läst första fyra böckerna kanske 15 gånger på svenska och 2 gånger på engelska, så de kan jag nästan utantill numera! :)
Beatrice Hallberg

Till top