En Sommarplaylist

Tips & Guider / Permalink / 4
 
Så jag slängde ihop (läs: satt i timmar med) en liten playlist med låtar jag fastnat för på sommaren, låtar som påminner mig om sommaren och låtar som man allmänt relaterar till varma, soliga dagar!
 
Musik är bland de viktigaste sakerna som finns i mitt liv, och för er som missat vad jag gjorde innan flytten till Malmö så gick jag alltså Estet Musik på gymnasiet hemma i Falkenberg. Jag kan fortfarande sakna att spela musik dagligen, eftersom det helt enkelt inte får plats varken instrument eller någon form av musikalisk utrustning i vår lilla lägenhet. Tills dess lägger jag stämmor på alla tänkbara låtar och drömmer om att hitta en kör på lagom nivå här i Malmö, samt lyssnar på spellistor på Spotify såklart!
 
Vilka är era bästa sommarlåtar?
 
Klicka här eller på bilden för att komma till spellistan.
#1 - - rebeccafornstedt.blogg.se:

Musik är det bästa som finns!
Rösten är ett ypperligt instrument när inte plats finns för andra ;)

Svar: Ja, visst är det! Och ja, att sjunga är väl bland det bästa som finns det också, det kan ju alla göra, mer eller mindre behagligt för andra! ;)
Beatrice Hallberg

#2 - - Beata:

haha blev mest sugen på körsbär

Svar: Hehe, älskar körsbär. Bästa tiden på året nu när typ alla bär är i säsong.
Beatrice Hallberg

#3 - - Sandra Leone:

Åh vad mysigt med en sommarspellista. Kikar direkt!

Svar: Kul, hoppas du gillar den och att den känns sommar för dig också!
Beatrice Hallberg

#4 - - Träningsblogga - Ida:

Vilken härlig lista!
Tar nog några låtar till min sommarlista :)

Svar: Tack, kul att du gillar! Kör på, länka gärna om den hamnar som ett inlägg, så kikar jag! :)
Beatrice Hallberg

Till top