En dag med Kajsa

Malmö / Permalink / 2
 
 
 
 
 
 
 
Igår var jag ju som sagt med Kajsa, som kommit ner över en natt för att jag skulle kunna fota henne. Och det gjorde jag minsann! Hon bytte kläder fyra gånger, och vi fotade på 4-5 ställen runt om i Malmö. Mitt i allt pausade vi för lunch, och valde Möllans Falafel! Kajsa hade inte testat falafel förut, men som nybliven vegetarian valde hon en enkel falafelrulle och gillade det! Så nu blir det falafel fler gånger när hon är här.
 
Sen bar det av vidare mot biblioteket, Västra Hamnen och sen hem. Och om jag får säga det själv, så blev det en hel del riktiga guldkorn i bildformat! Det gör något lite extra i att ha en bästis som dels blir bra på bild, och som dels faktiskt ställer upp på att stå i tunna kläder i tio plusgrader, för att man ska få några bra bilder.
#1 - - Sandra Lundin:

Låter riktigt härligt! Och alltså: falafel <33

Svar: Ja, men det var superbt! Och falafeeel<3 med halloumi blir det bara ännu bättre, hehe.
Beatrice Hallberg

#2 - - ISA:

hihi, isf borde jag bli din bästis. kanske INTE för att jag blir bra på bild, men älskar älskar älskar att fotas ;) haha!

Svar: Haha, lite svårt att fota någon på andra sidan Sverige bara, men annars hade det varit kul! Övning ger färdighet, så att säga! :D
Beatrice Hallberg

Till top