Enkel DIY: Makramé-armband med pärlor

DIY & Skapande / Permalink / 4
 
Jag har fixat ihop ännu en tutorial för mina bästa armband just nu! Enklaste makramé-varianten med pärlor, i de vårigaste färgerna just nu för att peppa lite mitt i allt det gråa - bokstavligt talat. Vill ni ha beskrivning, både på svenska och engelska, så tycker jag att ni ska klicka er in här.
 
 
Om ni i stället tror att ni klarar er utan text, så tipsar jag om att testa dessa! Det tar inte särskilt mycket av er tid, men piffar upp i livet i allmänhet, så som enbart färg kan göra!
#1 - - lovisa:

enkelt och fint! ser ju till och med relativt lätt ut! = UPPTUMME. puss

Svar: Åh, men tackar! Himla bra komplimang, puss!
Beatrice Hallberg

#2 - - Stina - Tillvaron.se:

Åh, jag pysslade massvis av sådana i tonåren, makramearmband och så knöt jag vänskapsarmband i olika färger. Blev väldigt sugen på att börja igen! :)

Svar: Åh, jag också! Dock aldrig med pärlor? Bara med tråd. Men det är supermysigt att bara sitta med sådär då och då! :)
Beatrice Hallberg

#3 - - Vajb:

Åh, vilka fina! Blev jättesugen på att göra :)

Svar: Åh, men tack! Kör hårt vettja! :)
Beatrice Hallberg

#4 - - Michelle:

Åh så fina! Himla myssigt med lite pyssel :)

Svar: Åh, men tack! Och ja, verkligen :)
Beatrice Hallberg

Till top