Hemma hos oss

Hemma / Permalink / 3
 
Jag tänkte bara tipsa lite smått om att jag på min andra blogg lägger upp ett inlägg idag med fler bilder från vår lägenhet, och en lite längre text om varför det är svårt att ta just såna bilder. Om ni är intresserade att se lite större översiktsbilder från vår lägenhet, så finns det inlägget här!
 
För tillfället har jag haft otroligt svårt att hålla alla tankar på rätt plats i skallen, men jag ska verkligen försöka lösa det, för det är ju så tråkigt när det är min älskade blogg som får lida. Framförallt när jag började tycka att det var roligt igen. Men snart kommer nästa tema på Monthly Makers, och dessutom så är det snart en tentaperiod som är över, och högskoleprovet är skrivet - det vill säga att alla större distraktionsmoment är borta. Och då kommer båda bloggarna igång på riktigt igen!
#1 - - Sandra Lundin:

Hur länge håller den tävlingen på modette på?
Förstår om du vill ha två olika bloggar men jag tänker att om det blir jobbigt i längden kanske du kan slå ihop dem? Känns som att det mesta du lägger upp där hade passat även här bara att de inläggen är ett snäpp vassare. Om du lyssnade på senaste avsnittet av källan så är det nog precis det som Linda pratar om. Att med den bloggen gjorde du upp en tydlig plan/målbild vart du ville nå och då blev det så himla, himla grymt. Tänker inte pusha om du bara vill ha ett ställe att skriva av dig på men ville ändå påpeka detta faktum så att du förstår att man verkligen ser stor skillnad på dina inlägg sedan du startade den andra bloggen! :)

Svar: Den håller på till mitten av April, och då spelas den här webbtv-showen in i Stockholm, men dit tvivlar jag på att jag kommer. Jag tror inte ens att jag egentligen vill komma dit, utan det här är mest en rolig grej, hehe. :)Men jag förstår vad du menar! Och jag ser det inte som att du pushar, jag blir bara glad av bra kritik! Jag ser ju själv att mina bilder på något sätt blivit annorlunda, även om jag inte riktigt vet själv vad det är jag gör, mer än i redigeringen? Men det stämmer att jag bakom den nya bloggen har satt upp några ord jag försöker hålla mig till, och det har jag inte här eftersom den här bloggen funnits så mycket längre... Jag kanske helt enkelt ska göra en nystart här också? Det hade på många sätt känts otroligt bra! Och Linda pratar om så grymt många bra grejer, ska lyssna igen också, för du vet, ibland gör man annat under tiden, hehe. :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Michelle:

Så himla mysiga bilder, blir så pepp på att dekorera hela lägenheten och bara köpa massa fina hemma-prylar!

Svar: Åh, men tack så jättemycket! Den känslan har jag i princip i hela tiden själv också, haha.
Beatrice Hallberg

#3 - - ISA:

bara av dessa bilder kan man se hur fint ni har :)

Svar: Tack :) Om det nu bara såg ut såhär alltid, haha. :)
Beatrice Hallberg

Till top