Tre saker

Listor / Permalink / 2
Jag hittade en sån där riktigt bra lista hos Sandra i början av veckan, och tänkte att nu fyller jag i den tills i helgen när jag inte har tid att blogga en massa!
 
Tre saker jag har dille på
1. Att gosa in händer och ansikte i den här fantastiska pälsen.
 
2. Allt som heter eller är glass i kul-form.
 
 
 
3. Allt det där som blommar. Helst i flera olika färger på ett och samma träd.
 
 
Tre projekt jag är sugen på att göra
1. Mitt Monthly Makers-projekt.
2. Någon form av skydd till mobilen, kanske som det här.
 
 
Tre fina stunder
1. Årets första minigolf i torsdags.
 
2. När vi satt ute på framsidan av Erics barndomshem i solen och bara umgicks.
 
3. Den här lunchen på Vapiano som var så himla, himla god!
 
 
Tre andra bra grejer
1. Vi får med oss Erics kompis Viktor ner till Malmö i helgen, och ska göra typiska turist-saker två hela dagar.
2. Att det äntligen börjar närma sig sommar igen.
3. Solen som gett mig ett uns av färg i ansiktet efter bara några dagar.
 
 
Tre maträtter
1. Kycklingpanini med sallad till.
 
2. Kycklingwraps med fetaostkräm.
 
3. Citron- och kokoskaka!
 
 
Tre poddar jag lyssnat på
 
 
Tre saker jag tittat på
1. Gossip Girl, som jag ser om för andra gången.
2. Chloé & Nicole på SVT
3. Avengers - Age of Ultron, på bio för några veckor sen.
 
 
Tre bilder på det jag längtar efter varje dag
 
 
 
Oftast är det egentid i olika former, kanske i form av sömn, matlagning, bakning, frukosten vid datorn eller något annat. Bara jag får några timmar själv varje dag är jag nöjd. Jag har som introvert läslus och ensambarn ett stort behov av just att vara ensam för att slappna av ordentligt.
 
 
Tre saker jag ser fram emot i veckan
1. Att tenta-perioden börjar, för då kan den också sluta rätt snart.
2. Många lediga timmar, så att man kan sitta utomhus och läsa.
3. Att vara hemma i Malmö igen. Även om Falkenberg är hemma, så är det inte mest hemma längre.
#1 - - ISA:

haha alltså är det bra på riktigt den där serien med nicky och chloe? ;O har hört lite blandat, hehe.

Svar: Alltså, haha, det är väl sådär typ. Lite triggande i vissa avsnitt, men om man förut tyckte att Chloé var mest irriterande, så ändrar man mycket av den åsikten när man tittar. Tyckte förr att Nicole verkade ganska smart och insiktsfull, men känner mest att hon är fördomsfull och att Chloé är det jag trodde om Nicole, plus möjligtvis lite naiv. Men så är hon 17 också, vad kan man egentligen begära typ? Men visst, en och en halv timme av ens liv kan det vara värt att titta på det!
Beatrice Hallberg

#2 - - Matilda:

Ah, vilken bra lista! :) du har dille bra saker ser jag! :) Monthly makers ska bli så kul att se, tyvärr blir det svårt för mig att vara med, är mitt inne i ett flyttkaos! :/

Svar: Ja, eller hur! Synd att du inte hinner med, men man kan ju alltid jobba på temat i efterhand när man känner att man hinner! (Eller ha ett eget tema i temat!)
Beatrice Hallberg

Till top