Vad som väntar

Jag & Vi, Listor / Permalink / 3
Nu när skolan satt igång på riktigt (ja, så fort gick det, inte ens en veckas lugn start fick vi) så tänkte jag att sånt som inte är skola är sånt jag kommer se fram emot lite extra, så därför tänkte jag lista upp lite roliga saker som kommer hända inom en snar framtid!
 
 
* Ikväll ska jag träffa Lovisa och Frida för första gången på en liten bloggar-träff!
* I morgon blir det eventuellt en tur till Landskrona, för den här vernissagen. Ser jag kanske någon av er där?
* Efter vernissagen blir det en tur till Eslöv där vi ska vakta världens sötaste småkusiner!
 
 
* På onsdag ska vi träffas ett litet gäng med kända och okända människor och pyssla/skapa!
* Jag ska lägga någon halvledig dag på att handla lite nya kläder inför hösten!
* Eventuellt en del av insparken i form av vattenkrig på torsdag, men det blir bara av vid bra väder för min del.
 
 
Det här är alltså några av ljusglimtarna jag ser fram emot framöver. Vad är era? Eller känner ni kanske att er vardag bara är en enda stor ljusglimt?
#1 - - angelicasvarld.blogg.se:

Men så härligt att ha lite roligt att se fram emot!

#2 - - ISA:

vad kuuuuul! älskar att se fram emot fina saker. Och fusk att du ska få träffa de där blogg-bruttorna :))

#3 - - Stina - Tillvaron.se:

Vad roligt med så mycket spännande att se fram emot :) Kul med en liten bloggersträff sådär, så roligt att kunna träffa likasinnade på det sättet :)

Till top