+ & - just nu

Listor / Permalink / 5
 
+
Mamma har precis varit här
Det verkar som att det mesta kommer lösa sig snart
Julen närmar sig!!!
Jag har tagit tag i mitt ångestproblem och pratat med en kurator
Jag har en ny tid om några veckor igen
Det känns som att jag har planerat okej den här julen
Orken finns någonstans där inne och jag förstår att jag inte tappat bort den helt, även om det känns så ibland
Mamma hade med sig lussebullar <3
Jag har så många fina vänner just nu! <3
Jag klarade min omtenta!!!
 
-
Ångesten finns fortfarande kvar
Det är en rätt stressig kurs att ha uppå allt annat som måste göras
Det känns som att mycket är oöverkomligt just nu
Jag har inte riktigt ork för att träffa alla jag skulle vilja träffa, och gör folk besvikna
December tar slut lite för fort och jag hinner inte med
Det är ingen snö än
Livet kostar så mycket pengar som man inte tänker på
Victorias Secret Fashion Show sänds inte i Sverige = svår att titta på
Lussebullarna tar slut så fort
#1 - - Mikaela:

Men heja att du tagit tag i det och gått till kurator, heja dig! Snart mår du nog bättre <3 Det må kännas oöverkomligt (det gör det för mig också just nu) men det är det inte, det tar vi oss igenom det med!

Svar: <3<3
Beatrice Hallberg

#2 - - Moaaaa:

Du klarar det Bea! Vi är många som finns hos dig och bryr sig om dig. Styrkekramar till dig min fina vän <3

Svar: Moa<3
Beatrice Hallberg

#3 - - Jessica:

Så bra med kurator!!!!! Hoppas det hjälper <3

Svar: <3
Beatrice Hallberg

#4 - - Wilda:

Heja dig! Och ett helt gäng med varma stöttande kramar som du får föreställa dig närhelst du behöver en <3

Svar: <3
Beatrice Hallberg

#5 - - Jess:

Heja för alla plus, allt från kurator till lussebullar <3 Och sämst ändå att det inte är någon snö, hoppas lika naivt varje år att det ska ligga ett vackert snötäcke hela december. Eh, borde kanske lära mig någon gång :P

Svar: <3Och ja på det där med snön! Man får väl helt enkelt ge upp på drömmen om en White Christmas snart?!
Beatrice Hallberg

Till top