Nyårsmålen inför 2016

Jag & Vi / Permalink / 2
Då var 2015 slut och 2016 har precis börjat. Jag spenderade gårdagen med att göra så lite som möjligt ungefär, och har bara packat lite saker, redigerat bilder och letat fram mitt Pokémon Pearl som jag spelat ca 8 timmar på.
 
Precis som jag gjorde förra året, så har jag satt ihop några mål jag vill ha i åtanke inför 2016. Här kan ni se målen för 2015, om ni är nyfikna. Jag fokuserar på att kalla det mål och inte löften, för att jag vet att jag inte trivs så bra med måsten utan hellre väljer "att tänka på"-saker.
 

Fira, på något fint sätt, att vi varit ett vi i 3 år
 
Äta mer vegetariskt och ekologiskt
 
Resa mer
 
Göra kontinuerliga backups på hårddisken i datorn
 
Besöka fler muséer
 
Träna bort smärtan i ryggen igen
 
Starta upp en youtubekanal
 
Få in skapandet mer i vardagen
 
Se över mina ekonomiska beslut, aka. sluta köpa småsaker hela tiden
 
Försöka få fart på läsandet av böcker igen
 
 
Hitta en ny serie att följa
 
Skaffa det där lånekortet på Malmö Stadsbibliotek som jag glömt fixa sen vi flyttade hit
 
Klara första året på min utbildning
 
Ta upp kontakten med gamla vänner
 
Ta huvudansvar för en till syssla hemma
 
Fortsätta rensa ut i lådor, hyllor och skåp
 
Utveckla min garderob med nya kläder
 
Jobba på med att blogga minst 5 inlägg i veckan
 
Våga göra saker själv
 
Testa mig fram med cykeln i Malmö fast jag är livrädd för alla som cyklar så fort överallt
 
 
För övrigt måste jag säga att jag är otroligt nöjd med årets fyrverkeribilder! Framförallt med tanke på att de är handhållna och alltså är tagna med lång slutartid utan stativ. Förvånansvärt skarpa och snygga, för det måste en ju få tycka trots jantelagar?
 
Nu kör vi igång detta året tycker jag, med positiv anda och mycket kul att se fram emot!
Har ni en lista någonstans på en blogg med nyårslöften eller mål? Länka gärna i en kommentar så kikar jag in, jag är alltid lika nyfiken på vad andra tänker jobba på inför det nya året! Har du ingen blogg? Ja, men skriv några mål/löften i en kommentar då!
#1 - - Amanda:

Här är mina mål inför 2016 :)
http://momentswithme.blogg.se/2016/january/mal-infor-tvatusensexton-2.html

Svar: Åh, så kul! Ska kika direkt! :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Wilda:

Åh ja vilken snygg fyrverkeribild! Ska bli kul att se hur det går med dina mål i år. :)

Svar: Tack Wilda! :) Vi får se hur det går med dem, jag känner att de ligger både högt och lågt! :)
Beatrice Hallberg

Till top