Scroll&Stopp

Listor / Permalink / 4
Jag hittade ett roligt inläggs-koncept hos Julia på prick-bloggen, som är en av de bloggar jag följt längst! Tröttnar aldrig, för allt är så himla bra där inne. Tips på den förresten!

I alla fall, så går det ut på att man scrollar igenom sina bilder på mobilen (jag gjorde i instagram-appen eftersom min androidmobil inte har en utan flera bildmappar), stannar med fingret och tar bilden som fingret hamnar på. Sen gör man om det ett par gånger, sisådär en 5-10 gånger, lägger upp bilden och berättar lite om den i ett inlägg!
 
 
Den här bilden tog jag för en dryg vecka sen, när jag och Emelie gick och köpte fika och satte oss under det här trädet i Folkets Park. Det var soligt och varmt, och allting var bara rätt idylliskt!
 
 
Jag klippte av, vek och strök till ett par shorts, och hade tänkt göra en liten tutorial på det här mönstret på baksidan. Sen använde jag dem i en halv dag på stan och broderiet hade skavts sönder... Jobbar på en lösning, återkommer när jag har en!
 
 
Jag fikade med Ellen på vad som skulle kunna ha blivit ett favorit-café på Lilla Torg, större inlägg om den enorma bullen jag fick kommer inom snar framtid!
 
 
Har jag ens berättat det här!? Vi har ju förlovat oss! En bit upp i backen på Primrose Hill i London, med utsikt över staden och solen som stack fram lite bakom ett moln, innan vi vandrade vidare mot en lunch på Camden Markets. Mycket fint, och bilden togs för att skicka till föräldrar som ville se ringarna!
 
 
Den här kanske verkar lite knäpp, men jag påbörjade en 30dagars-utmaning, och den gick bland annat ut på att man skulle fota mönster på en kort promenad, och här är ett av mina mönster helt enkelt.
 
 
Blev tagen av det här kontot och började följa, samt fastnade för någon av bilderna i flödet och tog en av mååååånga screenshots.
 
 
Jag påbörjade ett (inte så litet) projekt som innebar akrylfärger och en stor canvas.
 
 
Och sist, men inte minst, en riktigt, riktigt snygg tjej!
 
Vad finns i era telefoner? Jag är nyfiken på historierna bakom er!
#1 - - Mikaela:

Hurra för förlovningen, megagrattis igen! :D :D Jag har den här listan på min to-do-list, dyker upp den här veckan skulle jag tro :D

Svar: Tack fina fina du!! <3 Har du gjort den än!? Ska in och kika på bloggen!!
Beatrice Hallberg

#2 - - Mikaela:

NEJ glömde! Bra att du svarade på kommentaren nu och jag fick en påminnelse :D

Svar: Nu får jag nog in och kolla i alla fall väl!? Gör det oavsett, hah! :D
Beatrice Hallberg

#3 - - Mikaela:

Haha du får gärna gå in men du hittar inte det här inlägget än! :P Men det finns i utkast så det är på G iaf!

#4 - - Mikaela:

Nu! Nu kommer det imorgon bitti haha!

Svar: Haha, ska in och kika imorgon då!!
Beatrice Hallberg

Till top