Dagens + & -

Listor / Permalink / 1
 
+
Det är fint väder ute idag!
Min kreativitet är på topp efter helgens Monthly Makers-träff.
Jag ska på event på AB Småland anordnat av Clara och Zandra på Lilla Vardag!
Kursen är snart slut och det känns som att allt verkar ta sig.
Jag har haft ledigt hela eftermiddagen och har hunnit vila upp mig.
Det fanns godis kvar från i helgen.
 
-
Jag har inte förberett mig tillräckligt med varma kläder än.
Så jag fryser när jag är utomhus, och det suger.
Det är redigt stressigt med allt som ska göras klart innan kursen är färdig.
Jag har en del problem som beror enbart på stress efter den här kursen.
Jag är så jäkla trött och vill bara få ett par rejäla dagar i lugn och ro, ensam, för att sova ikapp allt.
#1 - - Wilda:

Jag önskar dig lugn och ro och vilsamma dagar snart. Och är glad att du är pepp efter helgen :D

Svar: Tack Wilda, har läst detta några gånger nu när jag verkligen behövt det <3 Och peppen från helgen ligger kvar i bakhuvudet, är så himla glad över att vi fann en dag för att träffas igen i gänget! :D
Beatrice Hallberg

Till top