➤ Stockholm!

Resor & Utflykter / Monthly Makers, Stockholm / Permalink / 2
 
Idag åker jag till Stockholm bara över natten, och när du läser det här är jag antingen redan på tåget eller framme i Stockholm. Det är nämligen dags för en ny träff med en stor del av Monthly Makers-gänget!! Har saknat det umgänget extremt mycket sen vi sågs senast i Karlsborg i våras, och nu är det alltså äntligen dags! De två senaste gångerna vi setts har det till exempel sett ut lite såhär:
 
 
 
 
 
 
 
Så nu ska vi alltså ses igen, mitt i Stockholm på samma ställe som förra hösten, och äta, snacka, fika och mysa tillsammans. Saker jag gissar på kommer hända efteråt: jag kommer känna mig extremt sugen på att SKAPA saker, jag kommer känna ett otroligt lugn, och jag kommer känna mig mer inspirerad till att ta tag i bloggen.
 
På söndagen tänkte jag hänga runt lite själv i Stockholm, fotografera lite höst, kanske handla lite i några butiker, och sen ta tåget hem i 6 timmar för att komma tillbaka till en vecka av nervositet, övning och en 30 minuter lång föreställning inför 60+ förskolebarn.
 
Vad ska ni göra i helgen?
#1 - - Mikaela:

Jag känner typ precis så efter idag haha! Hoppas resten av kursen blir uthärdlig i alla fall <3

#2 - - Jeanette:

Ser ut om ni hade det helt underbart :)

Till top