En lördagslista från Stockholm!

Listor / Permalink / 0
Nu tänkte jag att eftersom jag inte hunnit fota mitt Monthly Makers-projekt, och det ligger hemma i Malmö och jag sitter i Stockholm, så får vi lägga upp lite annat här då! Så nu kommer en trevlig lista som jag svarat på ett par gånger förut, bland annat här. Inlägget kombineras också med lite gamla bilder jag letat fram på hårddisken! De här är från höstarna -11 och -12.
 
 
fyra saker jag gjort idag
vaknat i en ny säng på en ny plats
ätit frukost tillsammans med Elsa
klätt på mig och borstat tänderna
blivit glad över att solen kikade fram mellan de grå molnen
 
 
fyra helgplaner
utforska nya delar av Stockholm
träffa Emma och ta en fika
inte tappa bort mig totalt bland tunnelbaneuppgångar
se spännande utställningar på Fotografiska
 
 
fyra saker jag lyssnar på
Bloggbusiness-podden
Fredagspodden
Flora och Fridas podd
Amy Winehouse - You Sent Me Flying/Cherry - Medley
 
 
fyra saker jag önskar mig
lite mer tid till allt jag vill göra
en extern hårddisk så datorn inte är helt fylld
att jag kan få tid till en kortare resa snart
att morgondagen blir lika fin som jag tror och hoppas
 
 
Men nu ska jag ut och utforska Stockholm! Planerar att hinna med Fotografiska, ett besök på Stadsbiblioteket och så en fika i eftermiddag med en kompis från Falkenberg som jag inte visste hade flyttat hit! Lovar såklart att fota mycket och visa här sen när jag kommit hem.
 
Vad gör ni i helgen? Något spännande eller något enkelt? Vila eller utflykt eller kanske en resa?
Till top