Reverse Bucketlist - 9 saker jag gjort

Jag & Vi / Permalink / 4
Jag tänkte att vi kunde kika lite på sånt här, eftersom jag redan gjort en variant (för ungefär 9 månader sen, men ändå) med saker jag vill göra/uppleva/lära mig! Den hittar ni här, förresten.
 
I alla fall, här kommer alltså 9 saker jag faktiskt har gjort! Utan inbördes ordning såklart, annars skulle det här vara mycket, mycket svårare, hehe.
 
 
1. Bo i en storstad. (allt är relativt, men Malmö räknas!)
2. Se en älg utanför en djurpark.
3. Äta helvegetariskt i en vecka.
4. Börja plugga till förskollärare!
 
 
5. Lära mig ett nytt språk. (Läste ju tyska i våras!)
6. Lära mig laga mat. (Det kom liksom med hemifrånflyttandet)
7. Flytta hemifrån.
8. Besöka 5 Europeiska huvudstäder. (Oslo, Köpenhamn, Berlin, Prag, London)
9. Lära mig sy egna kuddfodral.
 
 
 
Det här var alltså 9 saker jag har gjort. Och nu undrar jag: Vad har ni gjort? Och vad står på era Bucket Lists? Det här är mina kanske allra bästa inlägg, så har ni gjort ett - länka på!
#1 - - Mikaela:

Åhh jag vill också göra ett sånt här inlägg! Kommer snart ;)

Svar: Do iiit! Lova att länka sen så jag inte missar det!
Beatrice Hallberg

#2 - - Anna María:

Åh, jag har missat att du pluggar till förskollärare. Kul!

Svar: Ja, jag tror inte jag skrivit så mycket om det faktiskt! Men visst är det kul, känns helt rätt just nu! :)
Beatrice Hallberg

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Vilka härliga grejer du varit med om! :)

#4 - - Mikaela:

Här är länken ;) http://bympv.blogg.se/2015/september/reversed-bucket-list.html

Svar: Tänkte nästan det! Haha, ska kolla nu på tåget om internet funkar ;)
Beatrice Hallberg

Till top