4x4 saker #7

Listor / Permalink / 3
Det var ett tag sen jag använde det här konceptet, men jag tycker det är himla praktiskt! Så här får ni en liten lista med fyra gånger fyra saker. Fast egentligen borde det rimligtvis vara 4x4+4 saker, eller annan matematisk formel, eftersom det ju är fyra bilder och fyra kategorier där jag listar fyra saker... Någon som kan matte som kan lista ut hur man skriver det där?
 
 
Längtar tillbaka till sista dagen i London när vi hängde i Camden och åt god mat, njöt av vädret och det faktum att det var runt 17 plusgrader ute. Hade ju inte suttit fel just nu, om man säger så.
 
fyra saker jag ska göra idag
handla nya byxor, för mina sista har spruckit igen
unna mig lite nya akrylfärger till ett projekt
dammsuga
redigera klart dag 1 av London-bilderna!
 
 
Älskar Malmö lite extra just nu! Förutom att det började snöa sådär spontant för ett par dagar sen, så är det så vackert när det börjar våras runt om i stan. Allt blommar, både körsbär och magnolia och det luktar så mycket godare för en kort stund.
 
fyra helgplaner
bara ta det lugnt
ta en runda på stans 2hand-butiker
gå på en promenad, om det slutat snöa
inte fira valborg
 
 
Kvällen innan vi åkte till London, så blev vi utbjudna på middag av mamma och pappa! Vi gick så långt som rakt över vägen till Buenos Aires '72, som är en Argentinsk restaurang. Men det får bli ett eget inlägg, för det blir ett typiskt Malmö-tips!
 
fyra saker jag tittar på
The Sorry Girls på Youtube
Friends With Benefits
#urbanjunglebloggers och #prettycitylondon på instagram
snön som singlar ner från himlen
 
 
Jag har ju börjat måla lite. Något jag aldrig gjort förut, och det är himla kul! Än så länge bara helt abstrakt, men jag tror att jag snart (när jag har fler olika färger) vågar ge mig på något mer... föreställande. Kanske. Vi får se!
 
fyra saker jag önskar mig
möjligheten att resa ytterligare ett par gånger i år
ork att rensa ut mer skit ur gömmorna
mer inspiration
vårigare väder igen!?
 
 
Gillar du det här upplägget? Då kan du kika på vad jag svarat tidigare här:
#1 - - Sandra:

Haha du låter precis som Viktor med enbart ett par byxor som precis spruckit :P Ska tvinga honom att använda sin skatteåterbäring till att köpa nya pga en kan inte gå med ett stort hål i häcken ju ;)

Svar: Haha, jag har två par faktiskt, men de sprack på samma ställe inom ett par dagar... Haha. Typiskt liksom!? Men ska laga det ena paret (igen) och köpa ett par nya så länge! Alternerar mellan två modeller, så det är skönt att ha en av varje hemma, hehe. ;) Men jag är mest glad att vi fick CSN i måndags, annars hade jag inte haft pengar alls... heh.
Beatrice Hallberg

#2 - - Mikaela:

Gillar den här listan, jag vill också fylla i den idag känner jag! Ser fram emot att se allt du målat, visa visa visa :D :D :D

Svar: Do it! Tycker den är sådär lagom, den tar varken en massa tid eller ork, men den blir ett trevlig inlägg! :D Och jag ska, i sinom tid! Ska bara hitta någonstans att hänga upp allt... och sätta små krokar på grejerna så de kan hänga! ;) Och en sak ska lackas också... måste köpa nåt lack... så mycket skapande, så lite pengar, haha!
Beatrice Hallberg

#3 - - Anonym:

Kul att du målar! Det är min stora passion! Kram på dig
http://katjainga.itgirls.se

Till top