4x4 saker #9

Listor / Permalink / 0
Ett av mina favoritformat är tillbaka! Listan som kanske egentligen borde heta 4x4x4 saker, men som för enkelheten skull bara kallas 4x4 saker, och det är det jag ska dela med mig av just nu!
 
 
Längtar tillbaka till ljumna sommarnätter i Falkenberg just nu, trots att jag inte alls saknar Falkenberg som stad. Någon som har en gratis sommarstuga över kanske?
 
fyra saker jag ska göra helgen
 
åka till Ribban och sola och kanske bada lite
dammsuga, varför samlas damm så fort!?
måla lite mer akvarell, pga totalt hooked
ignorera röran hemma och ta mig ut igen
 
 
Undrar också varför jordgubbarna kom och försvann så fort i år? De hade varit bättre såhär nu i juli.
 
fyra veckoplaner
åka till stranden
äta mycket glass
njuta av det varma vädret
hitta på nåt trevligt utflyktsmål och åka dit
 
 
Vår midsommarmat, som blev så himla god! Marinerad, ugnsstekt kyckling med en potatissallad med massor av grönsaker och fetaost i! Och så lite kall cider till och tända ljus och färska blommor, såklart.
 
fyra saker jag lyssnar på
mina tre favoritpoddar (och några till)
fläkten som surrar på golvet
ljudet av min knakande skrivbordsstol och penseln mot pappret när jag målar
 
 
En utflykt till strand för snart en månad sen. Imorgon är Eric äntligen ledig igen och då blir det lite strand igen!
 
fyra saker jag önskar mig
att vädret håller i sig
att andra året på min utbildning blir lika bra som första
ork att ta tag i alla småsaker jag skjuter upp just nu
mer plats i vår lägenhet (det mest orealistiska jag skrivit här tror jag)
 
Gillar du det här upplägget lika mycket som jag gör? Då kan du kika på fler gånger jag använt det här:
Till top