Julklappskalendern

DIY & Skapande / Permalink / 0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Under december har vi ju haft varsin julklappskalender till varandra, där den dagliga budgeten varit 20 kr. Min blev betydligt billigare, vilket inte är så himla illa ändå! Dock har jag säkert gått över den resterande delen av budgeten i mina inköp av presentpapper, snören och annat att sätta på paketen till pynt. Men det är ju trots allt så att inslagningen är det roligaste!?
 
Om någon skulle undra, så är det guldfärgade pappret från IKEA och det rödmönstrade är från Søstrene Grene., de resterande papprena är från förra året, men köpta på IKEA och TGR om jag inte minns fel. Snörena är från Søstrene Grene (100 meter för 12 kr tror jag), etiketterna från IKEA, de små kulorna från Søstrene Grene och rosetterna fick jag i kalendern, men de är från TGR. Sista dagen innan vi åkte hem hittade jag dock ytterligare ett papper i silver från TGR, samt guldfärgat snöre från Søstrene Grene. Kan säkert ha lagt nära 200 kr bara på saker att slå in med, trots att allt är inköpt för en billig peng stycket.
 
Vad som ligger i paketen? Tänkte att jag skulle tipsa om det i ett inlägg när Eric fått alla sina paket! Man kan ju aldrig börja planera för tidigt, eller?
Till top