Kasst

Jag & Vi / Permalink / 0
Ni får inga bilder just nu, det har bara inte hunnits med något alls ungefär. Skolan tog en del, och sen var jag bara helt slut. Jag har tagit lite bilder, och jag har dem kvar i kameran, men har inte orkat varken föra över eller redigera dem. Det har varit varmt och fint väder här i Malmö de senaste dagarna, så vi har varit ute en del. Dock inte idag, för vi vaknade rätt sent och sen åt vi sen brunch i form av amerikanska pannkakor, smoothies och mackor. Eric är och handlar, så vi ska snart laga lite pastasallad, för vi orkar inte med något avancerat alls idag och har bara slappat i sängen hela dagen typ.
 
Vi var på IKEA igår och köpte lite saker, för vi råkade bränna en kastrull så brutalt när Kajsa var här att den inte gick att rengöra, och då måste man ju faktiskt ha en ny. Dessutom köpte vi lite vårsaker som krukor och frön, samt en fancy ljusslinga som går på solcellsbatteri! Vi hoppas innerligt på att den funkar, och har satt den i en blomkruka i ett av våra fönster. Än så länge verkar den inte lovande, men vi får se om några dagar helt enkelt!
 
Annars då? Jag vet inte. Vi börjar två nya kurser i morgon, och det innebär att jag måste köpa ny kurslitteratur. Jag har sökt lite jobb, och hoppas på att få något i sommar, och sen har jag avslutat ett par kurser också. Men nu ska jag hitta på något i köket med allt Eric varit och handlat, jag ska försöka lägga upp lite bilder imorgon efter skolan i stället!
Till top